آرشیو یکشنبه ۱۷‌شهریور ۱۳۸۷، شماره ۶۵۱۹
صفحه آخر
۲۴

رویدادهای فرهنگی، هنری

مسابقه کتابخوانی با عنوان ضیافت الهی به مناسبت ماه مبارک رمضان در فرهنگسرای خانواده برگزار می شود. سوالات و چکیده منابع این مسابقه در کتابخانه گلستان این فرهنگسرا توزیع می شود. مهلت ارسال پاسخنامه چهارم مهر ماه تعیین شده است.

فرهنگسرای طبیعت همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با زندگی ائمه اطهار (ع) اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی تحت عنوان آیه های رحمت از فردا به مدت سه روز نموده است. علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند باشماره تلفن 77324112 تماس حاصل نمایند.

همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تئاتر ویژه کودکان در فرهنگسرای ابن سینا برگزار می شود. این برنامه طی روزهای دوشنبه، جمعه و یکشنبه 24 شهریور ماه برگزار خواهد شد.

خانه فرهنگ مشارکتی پویان به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی و روز اکرام در نظردارد به کودکان حافظ سوره های قدر و آیه الکرسی تخفیف ویژه ثبت نامه دوره های آموزشی اعطا کند. علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند باشماره تلفن 82763518 تماس حاصل نمایند.

فرهنگسرای ملل همزمان با ماه مبارک رمضان و با هدف بسط وگسترش روابط دوستی با سایر کشورها اقدام به برگزاری هفته دوستی کره در تهران می نماید. در این برنامه که از بیست شهریورماه آغاز می گردد بخش های متنوعی شامل برگزاری نمایشگاه عکس از سفر مقام معظم رهبری به کره شمالی، صنایع دستی، پخش فیلم، اجرای موسیقی سنتی و... می باشد.

نمایشگاه حکاکی و خوشنویسی مهرداد خلقی تا 21 شهریورماه در نگارخانه شفق فرهنگسرای دانشجو برپا می باشد.

واحد هنری فرهنگسرای ملل اقدام به برگزاری نمایشگاه هنری نموده است. در این نمایشگاه که تا 22 شهریورماه دایر است 25 تابلوی نفیس در معرض دید عموم قرار گرفته است.