آرشیو یکشنبه ۱۷‌شهریور ۱۳۸۷، شماره ۲۳۷۴
حوادث
۱۹

نوه معتاد، مادربزرگ مهربانش را کشت

گروه حوادث: مرد معتادی که به انگیزه تصاحب طلاهای مادر بزرگش، او را با ضربه های چاقو کشته و از محل حادثه گریخته بود، از سوی پلیس جنایی شهریار دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار <جام جم>، دختر این زن وقتی با مادرش تماس گرفت و پاسخی نشنید، راهی منزل او در شهریار شد و از همسایه ها هم سراغ او را گرفت که اظهار بی اطلاعی کردند.

او هم نگران از این که شاید اتفاق بدی برای مادرش افتاده باشد، موضوع را به کلانتری محل خبر داد.

ماموران هم پس از شنیدن حرف های زن جوان، همراه وی به منزل مادرش رفتند و پس از هماهنگی قضایی وارد منزل زن سالخورده ربابه شدند و در بازرسی اتاق های منزل، با جسد وی روبه رو شدند و پی بردند که وی با ضربه های چاقو به قتل رسیده و چند ساعتی از مرگش می گذرد در حالی که طلاهایش هم به سرقت رفته است.

ردپای نوه در قتل مادربزرگ

با گزارش موضوع به بازپرس دادسرا جسد مقتول برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت و جستجو برای یافتن قاتل فراری آغاز شد.

کارآگاهان جنایی در تحقیق از اهالی محل پی بردند، آخرین فردی که مقتول را ملاقات کرده، نوه معتادش علی بوده است. به این ترتیب علی به عنوان مظنون در قتل تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و از سوی کارآگاهان جنایی اداره آگاهی شهریار دستگیر شد و با انتقال به مرکز پلیس راز قتل مادربزرگش را فاش کرد.

وسوسه طلاآغاز یک جنایت

علی - متهم به قتل - در اظهاراتش به پلیس گفت: معتاد بودم و پولی برای خرید موادمخدر برایم نمانده بود به همین خاطر به منزل مادربزرگ (75 ساله ام) که خیلی مهربان بود رفتم تا از او پول بگیرم اما برخلاف دفعات قبل پولی به من نداد و من وسوسه شدم طلاهایش را سرقت کنم. بنابر این او را با چاقو تهدید کردم اما داد و فریاد کرد تا همسایه ها را با خبر کند که به سویش حمله کردم و با ضربه های چاقو او را کشتم و پس از سرقت طلاهایش، متواری شدم.

بنابر این گزارش، متهم با قرارقانونی روانه بازداشتگاه پلیس شد تا تحقیقات تکمیلی از وی صورت گیرد.