آرشیو یکشنبه ۱۷‌شهریور ۱۳۸۷، شماره ۲۳۷۴
ایران
۱۵

نوسازی 1200 مدرسه در اصفهان

گروه شهرستان ها: نماینده اصفهان در هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: با تعامل و همکاری بسیج سازندگی و همچنین سازمان آموزش و پرورش استان اصفهان 1200 مدرسه و آموزشگاه های استان مورد مرمت و بهسازی قرار می گیرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی بسیج سازندگی، محمدتقی رهبر با بیان این مطلب افزود: با شروع طرح اردوهای هجرت از ابتدای تابستان سال جاری حدود 870 آموزشگاه و مدرسه در کل استان اصفهان مورد مرمت قرار گرفت که پیش بینی می شود تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید، این تعداد به 1200 باب افزایش یابد.

رهبر در ادامه ابراز امیدواری کرد، بسیج سازندگی با اجرای طرح های هجرت و سازماندهی جوانان و نوجوانان فعال در شهرها و روستاها، در سازندگی و آبادانی کشور نقش بسزایی داشته باشد.

وی تصریح کرد: باتوجه به کم آبی های اخیر، بسیج سازندگی با هدف توسعه فعالیت های کشاورزی و در چارچوب طرح های زودبازده و عام المنفعه، عملکرد خوبی در چگونگی استفاده از آب ها و شناسایی منابع موجود و همچنین مکانیزه کردن تجهیزات جهت جلوگیری از هدررفتن این موهبت الهی داشته است و در زمینه آموزش صرفه جویی منابع ملی به مردم نیز بسیار موفق عمل کرده است.