آرشیو چهارشنبه ۲۰‌شهریور ۱۳۸۷، شماره ۱۹۱۷۹
حوادث
۱۵

در پی مشاجره خانوادگی در سنندج

دو کودک یک و سه ساله به دست پدر خود به قتل رسیدند

پدری که به دلیل مشاجره با همسرش دو کودک خردسال یک و سه ساله خود را در شهرستان نقده به قتل رسانده بود در کردستان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی کردستان، رئیس پلیس آگاهی استان کردستان گفت: ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی در پی اطلاع از مجروح شدن و بستری شدن فردی در سنندج به بیمارستان بعثت این شهرستان مراجعه کردند.

«محمود قنبری» افزود: در تحقیقات ماموران از فرد مجروح، وی عنوان کرد که خودرویش توسط سارقان به سرقت رفته و دو فرزندش را که در خودرو بودند با خود برده اند.

وی اذعان داشت: با توجه به حساسیت ماجرا، این موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی کردستان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه بار دیگر برای مشخص کردن محل سرقت و تکمیل کردن تحقیقات به سراغ پدر رفته که در سخنانش متوجه تناقض گویی وی شده و برای روشن شدن موضوع وی را به اداره آگاهی منتقل کردند.

قنبری تصریح کرد: وی در بازجویی لب به اعتراف گشود و گفت که پس از مشاجره با همسر خود دو کودک یک و سه ساله خود را به خارج از شهرستان نقده برده و با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده است.

وی ادامه داد: متهم در ادامه اظهارات خود همچنین عنوان کرد: با وقوع این دو فقره قتل به علت عذاب وجدان قصد خودکشی داشته که خود را از ارتفاعات مشرف به شهر سنندج به پایین انداخته که مجروح شدن وی ناشی از این عمل وی بوده است.

قنبری اضافه کرد: متهم در مورد امکان اختفای اجساد گفت که پس از به قتل رساندن دو فرزندش آنان را به همراه خودرویش در سه راهی نقده رها کرده که با تحقیقات پلیس اجساد به همراه خودرو کشف و اجساد به پزشکی قانونی منتقل شد.