آرشیو شنبه ۲۳‌شهریور ۱۳۸۷، شماره ۲۳۷۹
ایران
۱۵

در نخستین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) عنوان شد:

جوانان تضمین کننده حیات یک ملت هستند

قزوین - خبرنگار جام جم: نخستین جشنواره حضرت علی اکبر(ع)، در راستای برپایی این جشنواره در سطح ملی، با هدف تجلیل از جوانان برتر استان قزوین در حوزه های مختلف در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد.

رئیس سازمان ملی جوانان استان قزوین، در این مراسم که جمعی از مسوولان استانی حضور داشتند، طی سخنانی با بیان این که جوانان در حقیقت تضمین کننده حیات یک ملت هستند، تصریح کرد: آرزوی توسعه برای کشور بدون وجود و حضور جوانان آرزویی غیرمنطقی خواهد بود.

مهدی مدرسی، شجاعت، نشاط و خلاقیت را از جمله ویژگی های جوانان برشمرد و اظهار کرد: جوانان هزینه نیستند بلکه سرمایه اند و افرادی هستند که مدیریت دارند.وی به بها دادن و توجه به جوانانی که براساس خلاقیت و توانمندی های خود در زمینه های مختلف موفق بوده اند، برای رسیدن به جایگاه واقعی شان در جامعه تاکید کرد.

دبیر جشنواره حضرت علی اکبر(ع)، با بیان این که این جشنواره به منظور تجلیل از جوانان برتر در حوزه های مختلف و ارائه الگو به سایر جوانان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: جشنواره ملی حضرت علی اکبر(ع) همزمان با سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طی دو مرحله استانی و کشوری برگزار می شود.