آرشیو یکشنبه ۲۴‌شهریور ۱۳۸۷، شماره ۴۰۲۶
صفحه آخر
۲۴

تئاتر تهران اجراهای خود را از سر می گیرد

تئاتر تهران از امروز تا روز جمعه اجراهای خود را دنبال می کند.

به گزارش خبرنگار «ایران»، امروز تالار چهارسوی تئاتر شهر میزبان نمایش «بیداری خانه نسوان» به کارگردانی حسین کیانی است. این نمایش که 31 خرداد به تئاتر شهر آمد، با 2 هزار و 355 تماشاگر طی 22 اجرا، بیشترین تماشاگر را داشته است.

همچنین نمایش «فصل خون» از ایوب آقاخانی نیز امروز بیست و چهارمین اجرای خود را پشت سر می گذارد. این نمایش تاکنون یک هزار و 268 تماشاگر داشته است.

نمایش «1417» از سعید آلبو عبادی هم پس از 15 اجرا در کارگاه نمایش 350 تماشاگر را به خود اختصاص داده و امروز برای شانزدهمین بار به صحنه می رود. یرما متن مشهور فدریکو گارسیا لورکا نیز امروز شاهد ششمین اجرای خود است. رضا گوران، کارگردان یرما تاکنون اجرای خود را در حضور 562 تماشاگر پشت سر گذاشته است.

برپایه این گزارش، دیگر تالارهای تهران نیز از امروز کار خود را آغاز می کنند. حسینقلی مردی که لب نداشت (در تالار مولوی)، مدار به کارگردانی وحیده قوهستانی (اداره تئاتر)، کسی ما را به شام دعوت نمی کند رضا سعیدی (نیاوران)، یه بازه تازه جابر رمضانی (پارک لاله)، میلیون ها لبخند حامد زحمتکش و مهدی فرشیدی (پارک لاله)، توبه نمی کنم سیدجواد هاشمی (برج آزادی) و سیاهه آن نام ها که نیستند مهدی شاهپیری (تماشاخصنه مهر) از امروز به اجراهای خود ادامه می دهند.

به گزارش دیگر، همسر زنده یاد اکبر رادی نیز از لزوم راه اندازی بنیاد راوی خبر داد. حمیده بانو عنقا به ایسنا گفت: همچنین برای انتشار برخی از آثار چاپ نشده رادی، فعالیت هایی را آغاز کرده ایم.