آرشیو یکشنبه ۲۴‌شهریور ۱۳۸۷، شماره ۴۰۲۶
صفحه آخر
۲۴

کلونی برای «بزها» با ستاره ها مذاکره می کند

شرکت اسموک هاوس متعلق به جرج کلونی و گرانت هسلو برای حضور در پروژه سینمایی «مردانی که به بزها خیره می شوند» با ستاره هایی چون یوان مگرگور، کوین اسپیسی و جف بریجز وارد مذاکره شده است.

به گزارش مهر، هالیوود ریپورتر اعلام کرد این فیلم را هسلو بر مبنای فیلمنامه ای از پیتر استراون کارگردانی می کند و کلونی دیگر بازیگر فیلم «مردانی که به بزها خیره می شوند» است.

این فیلم بر مبنای کتابی به همین نام نوشته جان رانسن ستون نویس روزنامه بریتانیایی ساخته می شود. داستان «مردانی که به بزها خیره می شوند» در عراق اتفاق می افتد و درباره خبرنگاری درمانده به نام باب ویلتن (مگرگور) است که وقتی با لین کسیدی (کلونی) آشنا می شود، بزرگترین داستان دوران کاری خود را پیدا می کند.

لین ادعا می کند سابقا به عنوان یک سرباز غیبگو در ارتش امریکا فعالیت می کرده و پس از حادثه 11 سپتامبر دوباره فعال شده است. «مردانی که به بزها خیره می شوند» روایتگر سفر این دو مرد در عراق است و از رازی به ظاهر واقعی از تلاش مخفیانه واحدی از ارتش برای استفاده از قدرت فراهنجار پرده بر می دارد. کلونی 47 ساله اکنون فیلم «پس از خواندن بسوزان» برادران کوئن را روی پرده دارد. او امسال فیلم «کله چرمی ها» را کارگردانی کرد که به لحاظ تجاری موفق نبود. سابقه همکاری کلونی و هسلو به فیلم «شب بخیر و موفق باشید» بازمی گردد که به خاطر آن نامزد اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی شدند.