آرشیو سه‌شنبه ۲۶‌شهریور ۱۳۸۷، شماره ۱۶۲۰
ورزش
۲۴

نمی گذاریم ورزشگاه خالی باشد

سجادی:«مفت باز» نباشیم

گروه ورزش- حمید سجادی، مدیرعامل باشگاه سایپا یکی دیگر از افراد حاضر در کنفرانس مطبوعاتی باشگاه سایپا بود.

او هم در مورد موضوعات مختلف و مرتبط با باشگاه سایپا صحبت کرد: «دیدار چهارشنبه مقابل کوروفچی مهم ترین بحثی است که سجادی نیز صحبت هایش را با آن آغاز می کند.»

«سعی کردیم تمام خواسته های لیت بارسکی را برای این بازی برآورده کنیم و تمام آنچه تاکنون مرسوم بوده را مورد بازنگری قرار دهیم.

با شناسایی نقاط ضعف هرچه را که برای افزایش انگیزه بازیکنان لازم بوده به کار بستیم. سعی کرده ام مانند یک مدیر و یک برادر کنار بازیکنان باشم. تاکنون یک بار هم آنها را به دلیل شکست در لیگ بازخواست نکرده ام.

تنها موضوعی که برایم اهمیت دارد این است که تیم مفت باز نباشد. در یکی، دو بازی اول فصل بازیکنان سایپا 10 کارت زرد گرفتند اما در بازی های بعد با صحبت هایی که صورت گرفت این روند بهتر شد».

علت تقدیر از ریوالدو، سوال دیگری بود که سجادی در پاسخ به آن گفت: «این کار به پیشنهاد بخش فرهنگی باشگاه صورت می گیرد. این اقدام در ابتدا برای من نیز جای سوال داشت اما برای نشان دادن میهمان نوازی ایرانیان و بازی منصفانه تصمیم گرفتیم از ریوالدو تقدیر کنیم.

اختلاف با دایی مهم ترین سوژه ای بود که توسط خبرنگاران روی آن مانور شد. البته آنها از هر راهی که رفتند به بن بست رسیدند.

مابادایی هیچ اختلافی نداریم. کنار گذاشتن فروزانی و منافی نیز حق سرمربی است.

در مورد لغو قرارداد با شرکت دایی هم بر اساس قانون تجارت اگر کسی عضو هیات مدیره باشد دیگر نمی توان با شرکتی که مالکیت آن به عهده اوست قرارداد بست.

ما قصد نداریم عمدا از شرکت دایی خرید نکنیم و هرگز این طور نبوده است.

برای خود دایی هم این موضوع چندان مهم نیست.»

برگزاری بازی سایپا در ورزشگاه آزادی آخرین مبحثی بود که در این کنفرانس مطرح شد و سجادی در مورد آن گفت: «از ابتدا هم ورزشگاه آزادی را معرفی نکرده بودیم.

با این حال مسوولان AFC گفتند این ورزشگاه مطمئن است.

از سوی دیگر فرصت کافی برای آمدن به ایران و بازدید از ورزشگاه دستگردی نبوده برای همین تاکید کردند که بازی در آزادی برگزار شود. تلاش می کنیم با اطلاع رسانی به موقع کاری کنیم تا ورزشگاه در روز بازی

خالی نباشد.»