آرشیو سه‌شنبه ۲۶‌شهریور ۱۳۸۷، شماره ۱۶۲۰
بازار دیجیتال
۲۶
نورسیده

محصولی ساده در رنگ های متنوع

بازار دیجیتال- یک MP3Player ساده و کاربردی به بازار عرضه شده است.این MP3Player محصول جدید شرکت ATMT بوده و با مدل MP140 به بازار معرفی و عرضه شده است.MP140 مبتنی بر حافظه فلش بوده و ظرفیت حافظه آن به یک گیگابایت می رسد.

این حجم حافظه برای ذخیره بیش از 500فایل موسیقی کفایت می کند.

این دستگاه امکان پخش فایل های موسیقی با فرمت های MP3، WMA و DRM-10 را دارد. به این ترتیب این دستگاه می تواند تمام فایل های موسیقی دانلود شده از سایت های اینترنتی را اجرا و پخش کند.

این دستگاه قابلیت پخش و اجرای فایل های موسیقی با شش حالت مختلف را دارد. MP140 دارای امکان ضبط صدای دیجیتالی بوده و برای نصب روی کامپیوتر نیاز به هیچ نرم افزاری ندارد.

این MP3Player دارای یک پورت USB پرسرعت نسخه 2 برای اتصال به کامپیوترهای شخصی بوده و با تمام ویندوزهای 98، ME و XP سازگاری و هماهنگی دارد. این دستگاه با زبان های رایج دنیا سازگار است.

این محصول با یک باتری سایز AAA شارژ می شود و در هر بار شارژ امکان کار مداوم تا 12ساعت را در اختیار کاربرانش قرار می دهد.

MP140 همچنین دارای یک نمایشگر کوچک LED با وضوح تصویر 64×128 پیکسل است که اطلاعات مربوط به فایل موسیقی در حال پخش را به نمایش می گذارد. این MP3Player با وزن سبک 30گرم در شش رنگ متنوع سفید، مشکی، قرمز، طوسی، آبی و صورتی طراحی و تولید شده است.

طبق اعلام شرکت ATMT، این MP3Player جدید با قیمتی برابر 15یورو روانه بازار شده است.