آرشیو سه‌شنبه ۲۶‌شهریور ۱۳۸۷، شماره ۲۳۸۲
ورزش
۱۸

پیام - پرسپولیس؛ امشب در ورزشگاه ثامن

همه نگاه ها به آقای داور

گروه ورزش: درحالی که هنوز جنجال داوری های هفته ششم لیگ برتر فروکش نکرده است، ساعت 30/20 امشب یدالله جهانبازی باید خود را برای قضاوت در نخستین بازی هفته هفتم آماده کند؛ پیام و پرسپولیس در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد.

پرسپولیس که خود را زخم خورده اشتباهات داوری می داند، امشب با این امید، گام به میدان می گذارد که داور مسابقه کم اشتباه قضاوت کند. البته کیفیت داوری تنها دغدغه افشین قطبی نیست، چراکه پرسپولیس برای این بازی با مشکل کمبود مهاجم مواجه است. در حالی که توره و فرهاد خیرخواه با مصدومیت مواجه شده اند، کارت بازی دی کارموی برزیلی هم هنوز صادر نشده تا نیکبخت تنها مهاجم قرمزپوشان باشد. مازیار زارع و بهادر عبدی هم دیگر مصدومان اردوی پرسپولیس هستند، اما به گفته دکتر زرینه، احتمال بازی زارع وجود دارد. قطبی بدون توجه به این مصدومیت ها می گوید: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با پیروزی مقابل تیم پیام از شرایط فعلی خود خارج شویم و دوباره به صدر جدول بازگردیم.

پرسپولیس برای صدرنشین شدن باید 4 گل به حریفی بزند که مهدی هاشمی نسب را در خط دفاعی اش دراختیار دارد. مرد محبوب سال های نه چندان دور پرسپولیس، با بی انگیزگی از این بازی حرف می زند: مشکلات مالی به تیم ما هجوم آورد و در حال حاضر، بازیکنان پیام به تنها چیزی که فکر نمی کنند، بازی با پرسپولیس است. این بازی هم هیچ فرقی با بازی های گذشته ندارد، چراکه از انگیزه در میان بازیکنان خبری نیست!

فارغ از این مسائل در بازی امشب هر 2 تیم برای جبران ناکامی های اخیرشان چشم به 3 امتیاز مسابقه دارند. پیام با یک امتیاز، قعرنشین جدول رده بندی است و پرسپولیس نیز از 3 بازی گذشته تنها 2 امتیاز به دست آورده است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس

افشین قطبی قصد دارد در بازی امشب مقابل پیام با ترکیبی متفاوت نسبت به بازی گذشته مقابل مس کرمان به میدان برود. اگر اتفاق خاصی نیفتد مهدی واعظی، سپهر حیدری، فرانک آتسو، مجتبی شیری، کریم باقری، پژمان نوری، مازیار زارع، محمد منصوری، ایوان پترویچ، علیرضا محمد و علیرضا نیکبخت واحدی از ابتدا برای پرسپولیس به میدان می روند.