آرشیو پنجشنبه ۲۸‌شهریور ۱۳۸۷، شماره ۱۶۲۲
ورزش
۲۴

علی کفاشیان: مدیران پرسپولیس به حاشیه ها دامن زدند

ایسنا- رییس فدراسیون فوتبال گفت: هر چند صدا و سیما پاسخی به ما نداده، اما نسبت به حل مشکلات حق پخش تلویزیونی امیدواری زیادی داریم.

علی کفاشیان اظهارکرد: در آخرین جلسه ای که با مسوولان صدا و سیما و معاونت مالی این سازمان داشتیم، صحبت های لازم انجام گرفت و قرار شد که صدا و سیما پاسخ خود را درباره حق پخش تلویزیونی اعلام کند که البته این کار تا امروز هم انجام نگرفته است. با وجود این من خیلی امیدوارم که این مشکل حل شود.

وی افزود: ما باید هرچه سریع تر قرارداد حق پخش تلویزیونی را برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنیم که تا به حال این کار انجام نشده است. «سوزوکی» نماینده AFC چند روز دیگر به ایران می آید و ما تا آن زمان برای مشخص شدن وضعیت حق پخش تلویزیونی فرصت داریم.

امیدوارم که با همکاری و توافق دو جانبه این کار هرچه زودتر انجام گیرد.

رییس فدراسیون فوتبال درباره حاشیه هایی که در این چند روز درباره داوری ایجاد شده است، گفت: اگر این اشتباه های داوری در دیداری به غیر از بازی پرسپولیس و استقلال رخ می داد، مطمئنا چنین تنش هایی ایجاد نمی شد. متاسفانه مدیران پرسپولیس هم به این حاشیه ها دامن زدند.

کاری که نباید انجام می شد، اما متاسفانه این کار شد.

کفاشیان با بیان اینکه فدراسیون فوتبال با جدیت مقابل رفتارهای تنش زا در جامعه فوتبال واکنش نشان خواهد داد، گفت: قبول داریم که اشتباه داوری مثل تمام جهان در ایران هم وجود دارد، اما این اشتباه ها سهوی نیست، بلکه جوسازی هایی است که از سوی برخی افراد به وجود می آید.

بنابراین ما با این رفتارها به شدت مقابله خواهیم کرد.

وی از قطعی شدن حضور داور خارجی برای داربی تهران خبر داد و گفت: قصدمان این بود که به طور قطع در داربی این فصل از داوران ایرانی استفاده کنیم، اما با جوی که به وجود آمد صلاح دیدیم که این بار هم از داوران خارجی برای بازی پرسپولیس و استقلال استفاده کنیم و باید زمینه را فراهم کنیم که در بازی بعدی از تیمی ایرانی برای داوری در این بازی استفاده کنیم.