آرشیو شنبه ۲۳‌شهریور ۱۳۸۷، شماره ۱۷۷۰
ورزش
۱۲

حرف

تئو ولکات: باید از این برداشت و باور پرهیز کرد که مقابل کرواسی تنها من خوب عمل کردم و سه گل زدم. کل تیم خوب بازی کرد و از من نیز حمایت خوبی به عمل آوردند که نتیجه برد 4 بر یک در خانه حریف بود. خوشحالم که زحمات و کوشش تیم از سوی من به بار نشست. هرگز از این گلزنی و درخشش مغرور نخواهم شد. نگاهم را معطوف لیگ برتر خواهم کرد. صاحب بردی ارزشمند شدیم: اما این کافی نیست. تیم دارای نقاط قوت و ضعف است و باید به جایی برود که فوتبالی کاملا مثبت ارائه کند. امیدوارم به تدریج به سمت تیمی حرکت کنیم که بی عیب باشد و تماشاگرانش را راضی سازد.

کارلوس کرش: شکست در خانه همواره بد است، به ویژه اگر به این شکل باشد. ما این بازی را در دستان خود داشتیم اما زمانی که فرصت هایی به دست می آوردیم نمی توانستیم گل به ثمر برسانیم. تیمی که گل نزند تنبیه می شود. پس از اینکه دو بر یک از حریف پیش افتادیم تلاش کردیم بازی را حفظ کنیم اما ممکن نبود. بخت با آنها یار بود. فوتبال همین است. از زمانی که ما نتوانستیم روی فرصت های به دست آمده گلی به ثمر برسانیم دانمارک انگیزه و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرد. آنها در پایان بازی امروز تیم خوشحال میدان شدند.

یواخیم لو: تیم ما با پاسخ به تک تک گل های حریف روحیه جنگجویانه خود را به نمایش گذاشت. زمانی که شما نتیجه را 3-3 مساوی می کنید بدون شک همه چیز خوب پیش نرفته است. ما در برابر توپ های بلند آنها بسیار خوب کار کردیم. تلاش می کنیم که چندین ضعف خود را پوشش دهیم. قصد به دست آوردن هر سه امتیاز این دیدار را داشتیم اما من راضی هستم چرا که تیم ما بازیکنان جوان بسیاری را در زمین داشت. امشب میروسلاو کلوزه بسیار سطح بالاکار کرد. در زندگی اطمینان از ارزش بسیار بالایی برخوردار است. برای ما یافتن راهی برای رو به جلو بازی کردن از اهمیت بالایی برخوردار بود. به هرحال همه چیز آن گونه که ما می خواستیم پیش نرفت. ما برابر تیم بسیار خوبی همچون فنلاند خوب کار کردیم اما دریافت سه گل بسیار زیاد است. با وجود این، ما سه بار توانستیم راه جبران گل های دریافتی را به خوبی پیدا کنیم.