آرشیو دوشنبه ۸ مهر ۱۳۸۷، شماره ۱۹۱۹۴
اخبار ورزشی
۱۳

یک آرژانتینی سرمربی والیبال می شود

در حالیکه حسین معدنی دو روز پیش تیم ملی والیبال را قهرمان مسابقات جام کنفدراسیون آسیا کرد، دبیر فدراسیون والیبال از جایگزینی یک مربی آرژانتینی به جای وی خبر داد.

فدراسیون والیبال پس از فسخ قرارداد خود با زوران گائیچ باب مذاکره با مربیان مختلف خارجی را باز کرد تا جایگزین مناسب و البته تمام وقتی را برای این مربی صربستانی انتخاب کند. اما بی نتیجه ماندن رایزنی های فدراسیون والیبال باعث شد فدراسیون والیبال بازیکنان تیم ملی را همراه با یک مربی ایرانی عازم محل برگزاری مسابقات AVC کاپ آسیا در تایلند کند.

تیم ملی والیبال کشورمان با هدایت حسین معدنی قهرمانی نخستین دوره مسابقات جام کنفدراسیون ها را از آن خود کرد با این وجود فدراسیون والیبال همچنان نسبت به جذب مربی خارجی طراز اول تاکید دارد و حتی دبیر این فدراسیون از سفر مربی آرژانتینی به تهران در آینده ای نزدیک خبر داده است.

سعید درخشنده گفت: «رادول لوزانو» یکی از مربیان مطرح جهان در والیبال است. وی بزودی برای انجام مذاکره به تهران می آید تا در صورت توافق نهایی سکان هدایت تیم ملی کشورمان را برعهده بگیرد.

درخشنده با تاکید بر اینکه فدراسیون والیبال به دنبال مربی تمام وقت است اظهار داشت: در مذاکرات مقدماتی این موضوع را به اطلاع «لوزانو» رسانده ایم و قرار است وی با قبول این شرط در ایران ماندگار شود.