آرشیو سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۸۷، شماره ۱۷۸۸
ورزش
۱۲

هامبورگ به صدر جدول صعود کرد

تیم فوتبال هامبورگ در هفته هفتم رقابت های بوندس لیگا با پیروزی 2 بر یک مقابل انرگی کوتبوس به صدر جدول لیگ آلمان صعود کرد. شاگردان مارتین یول با ارائه یک بازی دیدنی و درخور ستایش حالاتنها تیمی هستند که پنج پیروزی را در کارنامه شان ثبت کرده اند و با 16 امتیاز پیشتازند. هوفنهایم تیمی که امسال به جمع تیم های بوندس لیگا پیوسته با 13 امتیاز در رده بعدی ایستاده است. ایویکا ایویچ که گل پیروزی بخش هامبورگی ها را در خانه حریف به ثمر رساند، پس از مسابقه گفت: «مسابقه خوبی بود، خوشحالم که توانستم وظیفه ام را در قبال تیمم به خوبی انجام دهم. ما شایستگی این پیروزی را داشتیم. کوتبوس تیم خوبی است، اما ما از فرصت هایمان استفاده بیشتری کردیم و هر تیمی که با هوشیاری بیشتری در مسابقه حاضر شود، می تواند از فرصت های گلزنی استفاده بهتری کند.»

مارتین یول سرمربی هامبورگ هم خاطرنشان کرد: «ما برای پیروزی و کسب سه امتیاز به میدان مسابقه پا گذاشتیم. انرگی کوتبوس در رده شانزدهم جدول بوندس لیگا است، اما واقعا تیم ضعیفی نیست. ما شیوه پیروزی را بلد بودیم.»

اما یکشنبه شب شالکه با توقف مقابل ولفسبورگ از صعود به رده دوم جدول بازماند و حالابا 12 امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی ایستاده است. در این بازی کوین کورانی چهره موثری در گلزنی تیمش در ورزشگاه خانگی بود، اما گل های دقایق 51 ادین دسکو و سیلوا کایوبی (66) رشته های آنها را پنبه کرد.

در دیگر دیدار انجام شده بورسیا دورتموند و هانوفر هم به تساوی یک- یک رضایت دادند.