آرشیو دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۸۷، شماره ۶۵۴۷
شهرستان ها
۱۶

رئیس اداره روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران: 50 میلیارد ریال از اعتبارات وزارت نفت صرف عمران روستاهای گچساران شد

گچساران -خبرنگاررسالت:

با هدف محرومیت زدایی از چهره روستاهای تابعه شهرستا ن گچساران تاکنون حدود 50 میلیارد ریال از اعتبارات وزارت نفت صرف توسعه و عمران برخی از این روستاها شده است.

رئیس اداره روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با اعلام این خبرافزود: این میزان اعتبار در قالب طرح کمک به عمران مناطق نفتخیزجنوب در ده ها پروژه مهم زیربنایی هزینه شده است.

مسعود کمایی افزود: دراین طرح که از سال 1379 آغاز شده میلیاردها ریال نیزصرف دیگر پروژه ها وطرحهای عمرانی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی در شهرستان گچساران شده است.

کمایی تصریح کرد: کمک به آسفالت جاده های روستایی آهورک برمامیون، نارگ موسی، مله برفی، آب شیرین، امامزاده جعفر، امامزاده ضامن، کمک به احداث پل در جاده روستایی گناوه و کمک به تکمیل راه باباکلان از جمله طرحهایی است که در راستای بهسازی جاده های ارتباطی روستاهای مذکور جمعا با هزینه ای بالغ بر3 میلیارد و 850 میلیون ریال به اجرا رسیده است.

وی افزود: درراستای تامین آب شرب روستاها نیزعلاوه بر اینکه سالهاست بسیاری از روستاهای حاشیه تاسیسات و خطوط لوله آب این شرکت، به صورت رایگان از آب تولیدی شرکت بهره مند هستند، چندین پروژه مهم نظیر کمک به تامین آب شرب روستاهای سرآب ننیز، تلخ آب شیرین، ناصرآباد، جهادآباد، شاه بهرام، مظفرآباد و روستاهای باباکلان اجرا شده که جمعا2 میلیارد و 100 میلیون ریال اعتبار صرف آنها شده است.