آرشیو دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۸۷، شماره ۶۵۴۷
شهرستان ها
۱۶

با تلاش عوامل نیروی انتظامی بناب: باند سارقان موتورسیکلت و موتورآب در بناب متلاشی شد

بناب-خبرنگاررسالت:

فرمانده نیروی انتظامی بناب گفت: با تلاش عوامل این نیرو باند سارقان موتورسیکلت کشف و متلاشی شد.

در این عملیات 7 دستگاه موتورسیکلت کشف و 3 نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ عیسی هاتفی افزود: همچنین با تلاش شبانه روزی عوامل نیروی انتظامی از یک باند سارق دیگر نیز 3 دستگاه موتور آب، 3 دستگاه شناور، 3 دستگاه پمپ آب و یک دستگاه ژنراتور برق کشف و ضبط گردید و در این ارتباط نیز 3 متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی گردیدند.

فرمانده نیروی انتظامی بناب همچنین با اشاره به نقش و جایگاه نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت گفت: نیروی انتظامی از دستگاه های مهم و موثر نظام با بیشترین و گسترده ترین ارتباط با مردم است.

سرهنگ عیسی هاتفی با تبریک هفته ناجا این زمان را فرصت بسیار خوبی برای ارائه عملکرد برنامه ها و اهداف نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت و نیز تعامل مردم و ارائه خدمات به شهروندان دانست و افزود: امروزه نیروی انتظامی با تمام اقتدار و توانمندی در حداقل زمان ممکن جرم را شناسایی و با مجرمین برخورد قاطع می نماید.

وی در تشریح عملکرد یکساله این نیرو گفت: با تلاش شبانه روزی عوامل نیروی انتظامی 654 کیلوگرم انواع مواد مخدر، 51 هزار بطری انواع مشروبات الکلی، س3470 دستگاه رسیور، 146 هزار لیتر سوخت قاچاق، 1850 کیسه آرد دولتی و 60 قبضه سلاح جنگی و شکاری از متهمین کشف گردیده است.

وی میزان ارزش کل کالای مکشوفه طی 6 ماهه اول 86 را یک میلیارد و 760 میلیون ریال و ارزش کل کالاهای مکشوفه طی سال جاری را بالغ بر 20 میلیارد ریال اعلام کرد.

سرهنگ هاتفی در خصوص برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف اظهار داشت: برخورد با تخلفات فوق براساس قانون انجام می شود و خوشبختانه اقدامات نیروی انتظامی و اجرای قوانین مربوطه کاهش تلفات ناشی از تصادفات را به دنبال داشته است و طی یکسال گذشته 926 دستگاه موتور سیکلت متوقف گردیده است.