آرشیو دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۸۷، شماره ۲۴۰۲
حوادث
۱۹

سوءظن مرد معتاد، دوستش را قربانی کرد

گروه حوادث: مرد معتادی که به دنبال سوءظن به دوستش، وی را با ضربه های چاقو به قتل رسانده بود، در یکی از محله های خوزستان دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار جام جم، ساعت 8 صبح 30 مرداد امسال یکی از اهالی استان خوزستان با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و از پیدا شدن جسد مردی ناشناس در خیابان خبر داد. به دنبال این تماس و عزیمت کارآگاهان جنایی خوزستان به محل حادثه تحقیق در این زمینه آغاز و با مشخص شدن هویت مقتول، ماموران به تحقیق از خانواده وی پرداختند که معلوم شد مقتول معتاد بوده و برای دیدن یکی از دوستانش به نام ابراهیم، شب گذشته منزلش را ترک کرده است.

به این ترتیب، مخفیگاه ابراهیم شناسایی و او دستگیر شد و در بازجویی های پلیسی، ادعا کرد که قاسم (مقتول) نیمه شب به منزل وی رفته و پس از استعمال مواد مخدر، آنجا را ترک کرده و آنها دیگر همدیگر را ندیده اند. به دنبال اظهارات این متهم، در ادامه تحقیقات صحت گفته های وی تایید شد و این مرد آزاد شد. کارآگاهان جنایی، تحقیقات خود را روی دیگر دوستان مقتول متمرکز کردند تا این که معلوم شد وی پس از ترک منزل دوستش، به منزل فرد دیگری به نام صالح رفته است. بنابراین، صالح با تعقیب پلیس دستگیر شد و سرانجام چند روز پیش، در ادامه تحقیقات قضایی پلیسی به قتل دوست معتادش قاسم اعتراف کرد و عنوان کرد چون مقتول به همسرش سوء نیت داشته وی را به قتل رسانده است.

بنا بر این گزارش، متهم به قتل با قرار قانونی روانه زندان شد و تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.