آرشیو دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۸۷، شماره ۲۴۰۲
حوادث
۱۹

دختر 14 ساله از سوی خواستگار 17 ساله ربوده شد

گروه حوادث: جوان 17 ساله ای که با پاسخ منفی والدین یک دختر 14 ساله برای ازدواج روبه رو شده بود، به اتهام آدم ربایی و آزار و اذیت دختر مورد علاقه اش دستگیر شد.

امیر اسماعیل رضوانفر در این باره به «جام جم» گفت: چند روز پیش والدین دختر 14 ساله ای با مراجعه به شعبه دادیاری دادسرای جنایی با ارائه شکایتی عنوان کردند فرزند آنها از سوی خواستگار 17 ساله اش ربوده شده است.

دادیار جنایی افزود: به دنبال این شکایت دستور بررسی و تحقیق و دستگیری جوان 17 ساله صادر شد و هنگامی که تحقیقات پلیس آگاهی دراین ارتباط ادامه داشت، 2 روز پیش این دختر نزد خانواده اش بازگشت و عنوان کرد خواستگارش او را ربوده و در این مدت در خانه ای زندانی کرده بود.

رضوانفر افزود: با ثبت اظهارات دختر جوان، ماموران با جستجوی گسترده خود، متهم را دستگیر و با انتقال به شعبه 4 دادیاری، تحقیق از وی را آغاز کردند.

جوان 17 ساله در اظهارات خود گفت: به دختر 14 ساله علاقه مندم و حتی در چندین مرحله او را از والدینش خواستگاری کردم، اما هر بار پاسخ منفی شنیدم، زیرا والدین او عنوان می کردند، من شغل و موقعیت مناسبی ندارم، به همین دلیل چند روز پس از خواستگاری، از دختر مورد علاقه ام خواستم به اتفاق به پارک برویم که در میانه راه او را به خانه یکی از بستگانم بردم و دراین محل مورد آزار و اذیت قرار دادم تا به این وسیله والدین او را وادار کنم با ازدواج ما موافقت کنند.

دادیار جنایی افزود: با اعترافات متهم، دستور قضایی دراین خصوص صادر شد و پرونده برای تحقیقات همچنان در دستور کار پلیس آگاهی قرار دارد.