آرشیو سه‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۸۷، شماره ۶۵۴۸
شهرستان ها
۱۶

شهردار سنندج: مدیران شهرداری ها می بایست فرا منطقه ای بیندیشند

سنندج- خبرنگار رسالت:

مدیران شهرداری ها می بایست فرا منطقه ای بیندیشند. مهندس فریدون پوررضایی، شهردار سنندج در جمع مدیران مناطق و مسئولین امور شهر شهرداری با بیان مطلب فوق گفت: شهرداران مناطق موظف هستند که به صورت شبانه روزی از سطح شهر بازدید کرده و نسبت به رفع نارسایی ها اقدام کنند و کمبودها را از نزدیک لمس نمایند. شهردار سنندج افزود: ارائه مطلوب ترین و بهترین خدمات در امور شهر حق طبیعی تک تک شهروندان سنندج بوده و غفلت از این امر مهم نابخشودنی است.

وی اظهار داشت: شهرداری می تواند با زیبا سازی مبلمان شهری زمینه جذب گردشگران را به استان کردستان فراهم سازد که این امر مستلزم داشتن فکری خلاق و نو در مدیران خواهد بود. پوررضایی نیروهای امور شهری را از زحمتکش ترین نیروهای شهرداری برشمرد افزود: خدمات این نیروهای زحمتکش را نباید فراموش کرد و وظیفه مدیران شهرداری می باشد که امور شهر و ارائه خدمات شهری مطلوب را سرلوحه کارهای خویش قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه هیچ گونه قصوری را در زمینه خدمات رسانی بهینه به مردم از هیچ مدیری نخواهد پذیرفت اظهار داشت: با برنامه ریزی مدون و سیستم تعریف شده خدمات رسانی می بایست زمینه برخورداری کلیه اقشار مردم را از رفاه نسبی شهری و خدمات دهی شهرداری فراهم کرد. شهردار سنندج گفت: بر مدیران شهرداری لازم است به محله های حاشیه نشین و مردم محروم توجه مضاعفی داشته باشند زیرا که ولی نعمتان اصلی انقلاب همین مردم مستضعف و محروم می باشند. مهندس پوررضایی خواستار برخورد جدی با مسئله سدمعبر و دستفروشان در شهر سنندج شد و اظهار داشت: نباید اجازه دهیم که چهره شهرمان توسط عده ای با چیدمان نامناسب مخدوش گردد، قطعا در صورت کوتاهی در این زمینه مردم و آیندگان ما را نخواهند بخشید.