آرشیو شنبه ۲۷ مهر ۱۳۸۷، شماره ۲۴۰۶
جامعه
۱۷

آموزش و پرورش بخشنامه کرد

مدیران قبل از اعزام به حج استعفا کنند

گروه جامعه: روسای سازمان ها و مدیران کل ادارات آموزش و پرورش که برای انجام مناسک حج و سفرهای زیارتی و عتبات عالیات در قالب کاروان های زیارتی با سازمان حج و زیارت همکاری می کنند، باید 2 ماه قبل از عزیمت، از سمت خود استعفا کنند.

به گزارش فارس، معاونت برنامه ریزی و توسعه مدیریت وزارت آموزش و پرورش طی بخشنامه ای به سازمان های آموزش و پرورش استان ها و سازمان ها و نهادهای وابسته به وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: براساس سیاست های وزارت متبوع و به منظور جلوگیری از ایجاد هرگونه خدشه به امور تعلیم و تربیت و وقفه ای در کار آموزشی و تربیتی این بخشنامه صادر شده است.

در این بخشنامه آمده است: روسای سازمان ها و مدیران کل ادارات و دفاتر و روسا، مدیران و معاونان ادارات آموزش و پرورش، مناطق، نواحی، شهرستان ها و نیز روسای دوایر ادارات و معاونان آنان که برای انجام مناسک حج و سفرهای زیارتی و عتبات عالیات در قالب کاروان های زیارتی با سازمان حج و زیارت همکاری و انجام وظیفه می کنند، 2 ماه قبل از عزیمت، از سمت خود استعفا کنند تا لطمه ای به امور جاری ادارات یا واحدهای آموزشی وارد نشود.

این بخشنامه می افزاید: استعفای روسای سازمان ها و مدیران کل به دفتر وزارتی ارسال شود تا پس از بررسی و تایید مقام عالی وزارت برابر دستور، اقدامات لازم صورت پذیرد. استعفای بقیه افراد نیز پس از بررسی و اظهار نظر توسط مقام مافوق به واحدهای مربوط ارسال تا در پرونده پرسنلی آنان ثبت و ضبط شود.