آرشیو دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۸۷، شماره ۱۹۲۱۰
اخبار کشور
۲
(خبر ویژه)

حرکت هماهنگ آمریکا و عربستان در حمایت از تروریست ها

همزمان با تحرکات مشترک دولت سعودی و رژیم انگلیس برای دور جدید مذاکره و توافق با گروهک تروریستی طالبان، سایت العربیه نیز دور جدید حمایت های خود از گروهک تروریستی ریگی را آغاز کرده است.

سعودی ها که سرمایه گذاری گسترده ای در زمینه گسترش وهابیت و گرایش های افراطی تروریستی در کشورهای پاکستان و افغانستان و مرزهای جنوب شرقی ایران انجام داده اند، عملا بزرگ نمایی رسانه ای گروهک ورشکسته ریگی را هم در دستور گذاشته اند. در این زمینه العربیه شبکه وابسته به سرمایه داران سعودی طی گفت وگویی با عبدالمالک ریگی سرکرده گروهک موسوم به جنداله مدعی شد این گروه برای دفاع از حقوق بشر از جمله حقوق اهل سنت فعالیت می کند اما درباره دستگیری و شهادت مظلومانه چند سرباز وظیفه نیروی انتظامی که هیچ گناهی جز حراست از امنیت مردم مظلوم منطقه سیستان و بلوچستان در برابر اشرار و قاچاقچیان و تروریست ها نداشته اند سکوت کرد.

ریگی که گروهکش اخیرا با تلفات و ریزش های سنگین هم مواجه شده، مدعی شد صرفا با حضور طرف های بین المللی به رسمیت شناخته شده مایل به مذاکره با دولت ایران است که احتمالا منظورش همان انگلیسی ها و سعودی ها بوده اند!