آرشیو دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۸۷، شماره ۶۵۵۳
شهرستان ها
۲۰

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اصفهان خبر داد: اجرای تمرینات تاکتیکی عاشورا و الزهرا در اصفهان

اصفهان-خبرنگاررسالت:

تمرینات تاکتیکی گردان های عاشورا والزهرا با نام ثامن الائمه (ع) با حضور بیش از 10 هزار نفر از بسیجیان در اردوگاه قدس ناحیه مقاومت بسیج اصفهان برگزار می شود.

سرهنگ محمد علی احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اصفهان در نشست خبری با بیان اینکه این تمرینات تاکتیکی با حضور 33 گردان عاشورا و الزهرا برگزار می شود گفت: 28 گروه رزمی کربلاو 17 گروه رزمی ذوالفقار نیز این گردان ها را پشتیبانی می کنند.

وی با اشاره به اینکه تمرینات تاکتیکی ثامن الائمه در 7 مرحله و تا اول آذر ماه امسال اجرا می گردد افزود: تمرینات گردان های عاشورا شامل برادران بسیجی از هفته جاری در سه روز آخر هرهفته و تمرینات گردان های الزهرا متشکل از خواهران بسیجی در 2 مرحله در تاریخ 2و3 و همچنین 16 و17 آبان ماه امسال برگزارمی شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اصفهان هدف از برگزاری این تمرینات تاکتیکی را اعلام آمادگی برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری، نمایش اقتدار و صلابت نیروهای بسیجی،تقویت ارتباط نیروهای سازمانی بسیج،تقویت مشارکت اعضای گردان ها دراجرای تمرینات تاکتیکی و همچنین ارتقای آمادگی های رزمی بسیج دانست.

سرهنگ احمدی به برنامه های هفته بسیج دانش آموزی نیز اشاره نمود و تصریح کرد:ازجمله برنامه های این هفته برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای بسیج دانش آموزی درمحل سپاه ناحیه اصفهان،برگزاری یادواره های شهدای بسیجی در 10 آبان ماه تجلیل از خانواده های شهداو حضور منسجم دانش آموزان در مراسم راهپیمایی 13 آبان است.