آرشیو پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۸۷، شماره ۱۹۲۱۳
اخبار کشور
۲

کروبی باز هم دبیر کل حزب اعتماد ملی شد

شورای مرکزی جدید حزب اعتماد ملی به اتفاق آرا و برای دومین بار پیاپی مهدی کروبی را به عنوان دبیر کل این حزب انتخاب کرد.

ابراهیم امینی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفت وگو با خبرگزاری فارس ضمن اعلام این خبر گفت: دقایقی پیش رای گیری از اعضای شورای دوم حزب اعتماد ملی برای انتخاب دبیرکل با ورقه انجام شد که 52 نفر حاضر، به اتفاق آرا کروبی را به عنوان دبیرکل حزب انتخاب کردند. امینی افزود: در این جلسه دبیرکل حزب اعتماد ملی طی سخنانی همه اعضا را به انضباط حزبی و جدیت و تلاش فراخواند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در ادامه افزود: آقای کروبی از ابتدای انقلاب در جایگاه های مختلف نقش داشته و به خصوص دو دوره ریاست قوه مقننه را بر عهده داشته است. حضور وی در عرصه های مختلف موجب شده است تا از تجربیات و توانمندی های لازم برای مدیریت کشور برخوردار باشد.

امینی با بیان اینکه کروبی از لحاظ سیاسی به عنوان چهره پیشرو اصلاح طلبان شناخته می شود، اظهار داشت: اصلاح طلبان که در قالب مجمع روحانیون مبارز از دل روحانیت مبارز جدا شده اند و چهره های شاخصی چون خاتمی، محتشمی و... نیز در این تشکل حضور داشتند به ابتکار و تلاش های کروبی صورت گرفت. وی افزود: مجموع ویژگی های کروبی باعث شده که وی به عنوان یک فرد عملگرا در عرصه سیاسی شناخته شود، او نه تنها از برنامه ها جلوتر است بلکه موجب شده است تا دوستان او منفعل نشوند، بلکه با شعارهای آرمان گرایانه که موجب حساسیت بی مورد مخالفین نیز می شود، مخالفت می کند.