آرشیو پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۸۷، شماره ۱۹۲۱۳
اخبار کشور
۲
(خبر ویژه)

ضدانقلابی گری و تظاهر به اصلاح طلبی

یک سایت وابسته به ضدانقلاب خارجه نشین تصریح کرد تلقی اصلاح پذیری جمهوری اسلامی از اساس اشتباه بوده است.

روز آن لاین که توسط شماری از روزنامه نگاران زنجیره ای فراری و گروهی از عناصر سلطنت طلب مدیریت می شود، می نویسد: تئوری اصلاح پذیری نظام جمهوری اسلامی که نادرست و فاجعه بار بود اعتقاد داشت با ظرفیت های موجود در ساختار جمهوری اسلامی تشکیل جریان اصلاح طلبی ضرورت دارد اما با گذشت زمان تالی فاسد و نتایج آن آشکار شد و حتی تعدادی از پردازندگان همین تئوری به این نتیجه رسیده اند که جمهوری اسلامی اصلاح پذیری را از دست داده و به حکومتی اصلاح ناپذیر تبدیل شده است.

روز آن لاین اگرچه با گارد حمایت از عبدالله نوری به میدان آمد اما پس از مدتی طبق پروژه کلی تعریف شده تصریح کرد از خاتمی حمایت می کند اما در عین حال توقع تغییر و قاطعیت از وی دارد. این سایت در مقاله خود مدعی می شود که اصلاحات را می توان خارج از تلقی اصلاح جمهوری اسلامی پی گرفت و اسم این خشونت و انقلاب نیست.

طبیعتا با روشن شدن فضای انتخابات آقای خاتمی و افراد و احزاب همسو با وی باید توضیح دهند که به خاطر کدام خطاها مورد توجه جریان های افراطی و وابسته ضدانقلاب مقیم خارج قرار گرفته اند و آیا با آنها مرزی دارند یانه؟

از جمله گردانندگان روز آن لاین، حسین باستانی بولتن نویس ریاست جمهوری در دولت خاتمی است که اکنون در خارج از کشور اقامت دارد و به قلم زنی در حلقه عناصر ضدانقلاب ادامه می دهد.

روز آن لاین که توسط عناصری مانند بهنود با بی بی سی مرتبط است، اخیرا از هشدار وزارت ارشاد نسبت به یارگیری تلویزیون فارسی بی بی سی و ممنوعیت همکاری با آن رسانه در داخل، انتقاد کرد و آن را محدود کردن اطلاع رسانی حرفه ای(!) خواند.