آرشیو پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۸۷، شماره ۱۹۲۱۳
اخبار کشور
۲
(خبر ویژه)

بالاخره اصولگراها سازشکارند یا فرصت سوز؟!

عضو مرکزیت حزب مشارکت گفت مذاکره همه جانبه ایران و آمریکا نیاز به شجاعت سیاسی دارد اما اکنون این شجاعت از سوی طرفین مشاهده نمی شود.

احمد شیرزاد با وجود فضاسازی های رسانه ای جریان های ضدانقلاب مبنی بر ازسرگیری مذاکره با آمریکا تاکید کرد: اخباری نظیر بازدید چند نماینده از کنگره آمریکا و اخبار مشابهی که شنیده می شود نشان دهنده قدم بنیادی و قابل توجهی نیست.

وی در گفت وگو با ایلنا اضافه کرد: گفت وگو با آمریکا در دولت سابق می توانست انجام شود و شرایط با توجه به اعتراف آلبرایت به مداخله در مسایل داخلی ایران بسیار مناسب بود اما برخی دوستان اصولگرا در انتظار سوژه ای بودند که بر دولت فشار آورند.

گفتنی است جریان رسانه ای زنجیره ای و رسانه های ضدانقلاب طی دوران حاکمیت اصولگرایان همواره کوشیده اند آرزوی محقق نشدنی مذاکره و رابطه یک سویه با آمریکا را در چهارچوب شایعه و بزرگ نمایی اخبار، واقعیت ببخشند و در عین حال اصولگرایان را متهم به سازش کنند و در روالی تکراری چند ماه بعد با اذعان به دروغ بودن اخبار منتشره، اصولگرایان را به فرصت سوزی! متهم سازند.

این در حالی است که در دولت اصلاحات، آمریکایی ها ایران را جزو محور شرارت معرفی کردند.

شیرزاد عضو فراکسیون مشارکت در مجلس ششم بود که در اوج دروغ بافی ها و تبلیغات منفی آمریکا و صهیونیسم بین المللی علیه برنامه هسته ای ایران از پشت تریبون مجلس مدعی شد جمهوری اسلامی بر سر این برنامه 19سال به دنیا دروغ گفته و اکنون دم خروس بیرون افتاده است!

وی در گفت وگو با ایلنا توضیح نداد که منظورش از شجاعت، شجاعت انسان های غیرتمند و وطن دوست است یا حماقت عناصری که حاضرند به خاطر خوشایند دشمن- مانند ماجراهای مجلس ششم- به وطن خود خیانت کنند.