آرشیو پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۸۷، شماره ۱۹۲۱۳
اخبار کشور
۳

سردار ذوالقدر: ایران در صورت تجاوز دشمن در مرزهای خود محصور نخواهد ماند

معاون ستاد کل نیروهای مسلح دنیای اسلام را عقبه جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد که ایران در صورت عملی شدن تهدیدات در مرزهای خود محصور نخواهد ماند.

سردار محمدباقر ذوالقدر معاون بسیج ستاد کل نیروهای مسلح در گفت وگو با فارس با اشاره به تهدیدات اخیر دشمنان در خصوص حمله به ایران تاکید کرد: رژیمی چون اسرائیل ضعیف تر از آن است که بخواهد به کشور قدرتمند و توانمند ایران حمله کند.

ذوالقدر با اشاره به این که تمامی دنیای اسلام عقبه جمهوری اسلامی ایران محسوب می شوند، تاکید کرد: در صورت عملی شدن تهدیدات، ایران در مرزهای خود محصور نخواهد ماند.

وی همه جهان اسلام را پشتیبان جمهوری اسلامی دانست و افزود: هیچ انسان عاقلی اجازه چنین حماقتی را به خود نمی دهد که بخواهد به کشور ما حمله کند.

جانشین سابق فرمانده کل سپاه تصریح کرد: اگر فرض کنیم که کشورهای استعمارگر بتوانند شروع کننده جنگی بر ضد ایران باشند ولی قطعا پایان جنگ با آنها نخواهد بود و این ملت ها هستند که نتیجه تعرضات را تعیین خواهند کرد و ملت ایران نیز همواره نشان داده است که با تمام وجود در برابر تهدیدات دشمن می ایستد و نتیجه ای تاریخی را رقم می زند.

در همین ارتباط، مجتبی ذوالنوری، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه نیز تاکید کرد که قابلیت های سپاه هرگونه پاسخ به تجاوز را آسان خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی نیروی مقاومت بسیج، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در مراسم معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت: سپاه با تکیه بر قدرت الهی و با استفاده از تجارب نظامی به راحتی با هرگونه تجاوز خارجی مقابله خواهد کرد.

سیستم های رهگیری دفاعی سپاه خلل ناپذیر است

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه تاکید کرد که دشمنان نمی توانند در سیستم رهگیری دفاعی سپاه خللی ایجاد کنند.

به گزارش سپاه نیوز سردار نورعلی شوشتری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در جمع کارکنان سپاه کربلامازندران گفت: سپاه پاسداران با بهره گیری از تجارب دفاع مقدس و افزایش توانمندی در همه ابعاد، مهیای دفاع از دستاوردهای انقلاب و پشتیبان دولت جمهوری اسلامی در پیشبرد اهداف ملی و اسلامی است.

وی یادآور شد: دشمنان ملت ایران علی رغم تلاش های خود نمی توانند در سیستم رهگیری دفاعی سپاه خللی ایجاد کنند.