آرشیو پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۸۷، شماره ۱۹۲۱۳
اخبار کشور
۱۴

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین

طرح مساله عبور از احمدی نژاد برای اختلاف افکنی است

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین گفت: جریان اصولگرا به دنبال عبور از احمدی نژاد نیست و این حرف را برخی روزنامه ها برای ایجاد اختلاف میان اصولگرایان مطرح کردند.

غلامحسین امیری در گفت وگو با ایسنا افزود: بحث عبور از احمدی نژاد در جبهه پیروان خط امام و رهبری هم مطرح نشده است و این تاکتیک جریان اصولگرا نیست و برخی از روزنامه ها و افراد برای این که اختلاف در جریان اصولگرا ایجاد کنند مطالب این چنینی را مطرح می کنند.

وی در ادامه درباره کسانی که در دوره قبل در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا بوده اند و اکنون نیز قصد نامزدی دارند، گفت: افراد آزاد هستند تا کاندیدا شوند و ما باید به آزادی افراد احترام بگذاریم، اما افرادی که نامزد می شوند باید توجه داشته باشند این مسئولیت سنگین است. از سوی دیگر سخنگوی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با پیش بینی اینکه اصولگرایان با یک کاندیدا وارد انتخابات خواهند شد، تصریح کرد: معتقدم ناطق نوری کاندیدای دهمین دور انتخابات ریاست جمهوری نخواهد شد؛ به هر تقدیر فعلا احمدی نژاد رئیس جمهور است و در دور بعد نیز کاندیدا خواهد شد.

محمد عظیمی در گفت وگو با ایلنا با بیان اینکه اصولگرایان به عملکرد دولت نقد دارند، گفت: این انتقادات دلیلی بر عدم حمایت از دولت نیست و وحدت آنها را خدشه دار نمی کند؛ زیرا این انتقادات برای اصلاح امور و پیشگیری از بروز مشکلات است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اصولگرایان خود را ملزم به حفظ جریان اصولگرایی می دانند و بین خود وحدت و همفکری به وجود خواهند آورد تا جریان اصولگرایی خدشه دار نشود و در عین حال تلاش می کنند از تکثر کاندیداها در انتخابات آتی جلوگیری کنند تا مشکلی از بابت حضور کاندیداهای متعدد به وجود نیاید.