آرشیو پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۸۷، شماره ۱۹۲۱۳
اخبار اقتصادی
۴

وزیر راه: مسیر تهران- شمال 50 کیلومتر کاهش می یابد

با بهسازی و ایمن سازی جاده دیزین به چالوس مسیر تهران- شمال برای شهروندانی که ساکن شرق تهران هستند به میزان 50 کیلومتر کاهش می یابد.

حمید بهبهانی وزیر راه و ترابری در مراسم افتتاح و بهره برداری پروژه بهسازی و ایمن سازی جاده دیزین به چالوس با بیان این مطلب پروسه زمانی پروژه فوق را دو ماهه دانست و افزود: طی دو سال گذشته براساس دستورات رئیس جمهور مقرر شده بود که پروژه بهسازی و ایمن سازی جاده چالوس اجرایی شود، ولی این کار به دلایل مختلف متوقف شده بود.

وی با بیان این مطلب که 90 درصد از جاده دیزین به چالوس آسفالت شده است، خاطرنشان ساخت: تاکنون به میزان 80 درصد از جاده گاردیل نصب شده است و مابقی ظرف چهار روز آینده اجرایی می شود.

به گزارش خبرگزاری موج، بهبهانی با اشاره به اظهارات رویانیان مبنی بر ارائه گزارشات حمل و نقل ریلی به ستاد تبصره 13 گفت: آقای رویانیان باید پروژه های ملی را دریابند، لذا از رئیس جمهور محترم این تقاضا را دارم که در راستای اجرای پروژه های راهسازی در سال 1388 بودجه مناسبی را در کل کشور مصوب کنند.

وزیر راه و ترابری در رابطه با اظهارات رویانیان مبنی بر غیر استاندارد بودن جاده های ایران تصریح کرد: در حال حاضر جاده های کشور استاندارد است، لذا برای انجام مناظره تلویزیونی با ایشان از هم اکنون اعلام آمادگی می کنم به این علت که آقای سردار دنبال چالش هستند و ما هم چالشگریم.

وی در رابطه با اجرای پروژه تهران شمال اظهار داشت: وضعیت پروژه فوق را ظرف یک ماه اعلام می کنم.