آرشیو پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۸۷، شماره ۱۹۲۱۳
حوادث
۱۵

حوادث کوتاه از کشور

دستگیری اتباع بیگانه

زاهدان-ایرنا: حدود 2هزار تبعه غیرمجاز افغانی از ابتدای امسال تاکنون در شهرستان خاش دستگیر شدند. این افراد به کشور خودشان برگردانده شدند.

توقیف 4 قایق غیرمجاز

انزلی-ایرنا: چهار فروند قایق صیادی غیرمجاز در گیلان توقیف شد. در این عملیات 200 رشته دام ماهیان غضروفی کشف شد.

مرگ موتورسوار

برازجان-خبرنگار کیهان:دو جوان کارگر اهل روستای زیارت برازجان که از محل سکونت خود به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت در حال حرکت به شهر برازجان بودند بر اثر بی احتیاطی و برخورد یک دستگاه راننده وانت سایپا مجروح شدند که در اثر این حادثه غلام بلالی 20 ساله جان خود را از دست داد و احسان سلمانی 17 ساله مجروح و در بیمارستان بستری شد.

برق گرفتگی جوان روستایی

جوان تازه داماد اهل روستای زیارت برازجان به هنگام رنگ آمیزی یک واحد صنفی بر اثر اتصالی سیم برق پیستوله رنگ زنی دچار برق گرفتگی شد. و جان خود را از دست داد. وی مهدی نام داشت و حدود 25 سال سن داشت.

انهدام شبکه سرقت خودرو

خرم آباد-خبرنگارکیهان: باند بزرگ سرقت خودرو در لرستان متلاشی شد. اعضای این شبکه خودروها را در نقاط مختلف کشور به سرقت برده و با تغییر هویت آن آنها را به فروش می رساندند. تاکنون هشت نفر از اعضای این باند دستگیر شدند و از آنان تعداد هشت دستگاه خودرو و تعداد زیادی قطعات پراید و پژو سرقتی کشف شد. دستگیرشدگان به سرقت 17 دستگاه خودرو اقرار کردند. تلاش برای دستگیری سایر اعضای باند و کشف خودروهای مسروقه ادامه دارد.