آرشیو یکشنبه ۵ آبان ۱۳۸۷، شماره ۱۹۲۱۴
اخبار کشور
۲
خبر ویژه

پیدا کنید پرتقال فروش طرفدار طالبان را...!

عضو مشترک شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب و حزب مشارکت نشانه دیگری از همسویی این دو جریان سیاسی با محافل اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی را لو داد.

به نوشته سایت «نوروز» وابسته به حزب مشارکت مصطفی تاجزاده طی سخنانی در دانشکده علوم اجتماعی ضمن فحاشی و دروغ پراکنی های همیشگی علیه اصولگرایان و مقایسه نظام اسلامی با طالبان گفته است:

«سؤال اساسی ما از آنها- اصولگرایان- این است که تفاوت مدل حکومتیشان با طالبانیسم در چیست؟»

گفتنی است جاسوسان آمریکایی بازداشت شده نظیر رامین جهانبگلو، هاله اسفندیاری و کیان تاجبخش به صراحت اعتراف کرده بودند که در همکاری نزدیک با جبهه اصلاحات ماموریت داشتند جمهوری اسلامی ایران را با حکومت طالبان در افغانستان مقایسه کنند و از آنجا که طالبان به بهانه و با نام اسلام دست به جنایات فراوانی می زند، این جنایات در اذهان جهانیان به جمهوری اسلامی ایران نیز نسبت داده شود.

هاله اسفندیاری همسر شائول نجاش در پیامی برای جمعی از مدعیان اصلاحات که کیان تاجبخش حامل آن بود ضمن ابراز نگرانی از گسترش الگوی ایران اسلامی در منطقه، به نقل از شائول نجاش توصیه کرده بود همسان خوانی جمهوری اسلامی ایران و طالبان می تواند در پیشگیری از گسترش الگوی جمهوری اسلامی ایران در منطقه موثر باشد. کیان تاجبخش به یکی از همین مدعیان اصلاحات که اظهار داشته بود مردم ایران به علت اعتقاد عمیق به تشیع باور نمی کنند ایران و طالبان همسان باشند، پاسخ داده بود که حوزه مصرف این تبلیغات، مردم منطقه هستند! گفتنی است در همسان ایام و بعد از تصمیم آمریکا برای حمله نظامی به افغانستان همین آقایان مدعی اصلاحات پیشنهاد کرده بودند که ایران به کمک طالبان برود!... آیا این پیشنهاد با توصیه شائول نجاش ارتباطی نداشته و تصادفی بوده است؟!