آرشیو یکشنبه ۵ آبان ۱۳۸۷، شماره ۱۹۲۱۴
اخبار کشور
۲
خبر ویژه

برگزاری مسابقه هک سایت های صهیونیستی

انجمن جهادگران اینترنتی فلسطین مستقر در غرفه جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در دومین نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال، مسابقه ای را تحت عنوان هک پایگاه های اینترنتی گروهک های تندرو صهیونیستی برگزار می کند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین این مسابقه در راستای جهاد الکترونیک برگزار می شود که هدف از آن به نوعی جلوگیری از ترویج افکار تروریستی گروهک های صهیونیست اعلام شده است.

یکی از دست اندرکاران این مسابقه در این خصوص اظهار داشت: با توجه به اینکه صهیونیست ها با استفاده از رسانه ها، به ویژه دنیای مجازی تلاش می کنند حقایق قضیه فلسطین و مسائل جاری در این سرزمین را وارونه جلوه دهند و به این صورت افکار عمومی جهانیان را منحرف کنند، هک سایت های صهیونیستی فعال در زمینه تحریف حقایق می تواند هشداری برای مدیران این سایت ها باشد.

ابوسرور، مسئول اطلاع رسانی و تبلیغات دفتر حماس نیز در این خصوص گفت: صهیونیست ها از هر حربه ای برای تحریف حقایق استفاده می کنند و باید به هر شیوه ممکن جلوی این اقدام آنها را گرفت و افکار عمومی جهان را متوجه واقعیت ها و حقایق فلسطین کرد.

ابوسرور اظهار داشت: گروهک های تروریستی صهیونیستی سعی می کنند با به راه اندازی سایت های مختلف به زبان های گوناگون از حساسیت آزادگان جهان به ویژه جهان اسلام نسبت به مسئله فلسطین بکاهند؛ لذا، مقابله با این اقدام آنها به هر شیوه ممکن می تواند آنها را در رسیدن به اهداف شوم شان بازدارد.

گفتنی است که مبلغ 2000 دلار جایزه برای هک این سایت ها در نظر گرفته شده است.