آرشیو یکشنبه ۵ آبان ۱۳۸۷، شماره ۱۹۲۱۴
اخبار کشور
۲
خبر ویژه

ابطحی تخریب کروبی را شروع کرد

رئیس دفتر سابق خاتمی که ظاهرا از کاندیداتوری حجت الاسلام کروبی برای انتخابات آتی ریاست جمهوری به شدت عصبانی شده پروژه تخریب وی را کلید زد.

محمدعلی ابطحی در مطلبی که با استقبال سایت ضد انقلابی «روز» مواجه شد تلاش کرد با استفاده از ادبیات مدح شبیه ذم به تخریب کروبی بپردازد. ابطحی به بهانه یادآوری سابقه کروبی نوشته است: «کروبی همیشه از پرچمداران و پیشتازان مخالفان سیاسی و جناحی خود بود که آنان را به دلیل و اعتقاد اینکه با امام خمینی(ره) یا مخالف بودند و یا کم اطاعت، طرد و عرصه را بر آنها تنگ می کرد. حتی وقتی در درون جبهه چپ و همراهان و یاران امام نیز قرار بود حذف و طردی صورت گیرد، باز هم کروبی جلوتر از دیگران قرار داشت. اوج این پیشتازی را در نگارش نامه تاریخی کروبی، جمارانی و سیدحمید روحانی به آیت الله منتظری که آن روزها نفر دوم نظام بود می توان ردیابی کرد. آن نامه اولین اعتراض علنی به آقای منتظری بود که سلسله رفتارهای بعدی تا عزل آیت الله منتظری از قائم مقامی رهبری ادامه داشت.»

نگاهی گذرا به مواضع و عملکرد برخی از گروه های حامی خاتمی که بعضا به صراحت علیه رهنمودهای حضرت امام(ره) موضع گرفته اند این احتمال را قوت می بخشد که ابطحی به عنوان یکی از نزدیکان خاتمی با اشاره به پیروی کروبی از نظرات امام راحل(ره) درپی ارسال این پیام به بخشی از بدنه اصلاحات بوده است که وی نمی تواند کاندیدای مطلوب این جبهه باشد!

گفتنی است برخی از مدعیان اصلاحات، دوران حضرت امام(ره) را تمام شده می نامیدند! و یا ادعا می کردند اصلی ترین مشکل کشور آن است که در آن خدا هنوز نمرده است! و...