آرشیو یکشنبه ۵ آبان ۱۳۸۷، شماره ۱۹۲۱۴
اخبار ورزشی
۱۳

در مسابقات جوانان جهان سه جودوکار از رقابت ها حذف شدند

از میان چهار نماینده ایران در مسابقات جهانی جوانان، سه تن از گردونه رقابت ها حذف شدند.

در این پیکارها که با حضور 526 جودوکار از 84 کشور در سالن راجامانگالای تایلند جریان دارد سه تن از جودوکاران ایران از کسب مدال بازماندند تا همه نگاه ها به مهدی هادی ها در وزن 60- کیلوگرم باشد.

احمدزاده در وزن 100+ کیلوگرم در میان 30 جودوکار ابتدا اندی والاس از استرالیا را شکست داد و در دور دوم مقابل تدی رنر، بهترین جودوکار این دوره از فرانسه که مدال طلای 2006 جوانان و 2007 بزرگسالان جهان و برنز المپیک پکن را در کارنامه خود داشت تن به شکست داد.

در وزن 90- کیلوگرم حجت رهنما پس از استراحت در دور نخست ردا، قهرمان سال 2008 آفریقا از کشور مصر را در کمتر از 30 ثانیه ضربه فنی کرد. وی در دور دوم به مصاف دومانیسکی از لهستان رفت و با قبول شکست از این جودوکار از جدول مسابقات حذف شد.

در وزن 100 - کیلوگرم مجتبی نیک بین نفر اول آسیا در سال 2008 در مبارزه اول خود مقابل حریفی از مغولستان قرار گرفت و در حالی که داوران به اجرای فن صحیح او امتیاز نداده بودند با دو اخطار مبارزه را واگذار کرد و از جدول مسابقات کنار رفت.

مهدی هادیها در وزن 60- کیلوگرم آخرین جودوکار ایران است که امروز (یکشنبه) به مصاف حریفان خود می رود.او در دور نخست برابر اینلو از مکزیک قرار می گیرد و در صورت شکست این حریف در دور دوم به مصاف جودوکاری از استرالیا می رود .