آرشیو یکشنبه ۵ آبان ۱۳۸۷، شماره ۱۹۲۱۴
حوادث
۱۵

وزیر جهاد کشاورزی: تمام هدف دولت رفع مشکلات مردم است

دولت نهم فعالیت و برنامه های خود را بیشتر در جهت رفع موانع و مشکلات مردم و روستاییان سوق داده است.

به گزارش ایرنا مهندس «محمدرضا اسکندری» وزیر جهاد کشاورزی در جمع مردم روستای ساج از توابع بخش ضیاءآباد شهرستان تاکستان ضمن اعلام این مطلب افزود: تا جایی که منابع کشور اجازه دهد دولت برای مردم کار کرده و سعی دارد تا نیازها و خواسته های آنها را برآورده کرده تا مشکلات مردم در کشور کمتر شود.

وی اظهار داشت: تمام هدف دولت نهم بر این است که با تدوین برنامه هایی جامع، اعتباراتی را در جهت رفع مشکلات مردم تامین کند تا بتواند جوابگوی مشکلات مردم باشد.

به گفته وی اگر منابع مالی در اختیار دولت قرار گیرد دولت خدمت به مردم را وظیفه خود دانسته و خدمات بهتری نیز به مردم ارایه خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: حمله به دولت، جنگ بین احزاب است. برخی می خواهند با زیر سؤال بردن عملکرد دولت نهم اصل نظام را زیر سؤال ببرند چرا که این دولت باعث شده جلوی خیلی از انحرافات و نفوذ غرب زدگی در بدنه دولت گرفته شود.

براساس این گزارش وزیر جهاد کشاورزی از سد انحرافی کانال انتقال ذخیره آب شاکین واقع در شهرستان تاکستان و همچنین مجتمع گوشت و مرغ آوین دشت ضیاءآباد بازدید کرد.

وی در جریان بازدید از طرح های جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان از اختصاص مبلغ 20 میلیارد ریال جهت اتمام ساخت سد شاکین خبر داد.

وی با بیان اینکه این سد تاکنون 25درصد پیشرفت فیزیکی داشته اضافه کرد: برای ساخت این سد تاکنون 6 میلیارد و 100 میلیون ریال هزینه شده که 10 میلیارد نیز استانداری برای اتمام آن باید پرداخت کند.

اسکندری خاطرنشان کرد: این سد با ذخیره یک میلیون متر مکعب ظرفیت بهره برداری، 400 هکتار از اراضی کشاورزی این بخش را تحت پوشش قرار خواهد داد.

وی در پایان تاکید کرد: کار ساخت این سد که سال 85 آغاز شده تا خرداد ماه 88 باید به اتمام برسد.