آرشیو یکشنبه ۵ آبان ۱۳۸۷، شماره ۱۹۲۱۴
حوادث
۱۵

برگزاری همایش ساماندهی املاک و مستغلات کشور در اصفهان

همایش ساماندهی املاک و مستغلات کشور، با حمایت دولت و همکاری 15 وزارتخانه در اصفهان برگزار شد.

دکتر مظفر انصاری رئیس سازمان بازرگانی استان اصفهان نیز در سخنانی با اشاره به اینکه همه روزه شاهد افزایش بدون ضابطه واحدهای مشاوره املاک در کشور هستیم گفت: برخی افراد بدون تخصص و صرفا به دلیل اینکه این حرفه بسیار سطحی راحت و درآمدزاست. به آن روی می آورند.

وی با اشاره به اینکه افزایش بدون ضابطه و تخصص مشاوره املاک به وجهه و سابقه دیرینه این حرفه لطمه می زند یادآور شد: در این راستا طرح ملی و سراسری ساماندهی مشاوران املاک در کشور اجرا می شود.

رئیس سازمان بازرگانی استان اصفهان از حمایت دولت نهم برساماندهی این ضعف در جامعه تقدیر و بر امر آموزش اعضای تحت پوشش اتحادیه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ما، مصطفی قلی خسروی رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران در این همایش گفت: طرح ملی ساماندهی مشاوران املاک با همکاری وزارتخانه ها و دستگاه های مختلف مانند شورای اصناف، اتحادیه صنف مشاوران املاک کشور، سازمان ثبت اسناد رسمی کشور، ثبت احوال، شهرداری ها و سازمان نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی اجرا می شود.

خسروی از مهمترین اهداف این طرح را ایجاد سامانه جهت مدیریت کلان امور املاک، شفاف سازی فعالیت مشاوران، جلوگیری از صدور پروانه به افراد غیرمجاز و یکپارچه سازی اطلاعات واحدهای صنفی مشاوران املاک اعلام کرد.