آرشیو دوشنبه ۶ آبان ۱۳۸۷، شماره ۲۴۱۳
حوادث
۱۹

پلیس، «پشه» شرور را شکار کرد

گروه حوادث: با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان دماوند، یکی از اراذل و اوباش معروف و سابقه دار این شهرستان طی عملیاتی ویژه دستگیر و روانه زندان شد.

سرهنگ ایرج قاسم آبادی، فرمانده انتظامی شهرستان دماوند درباره دستگیری این شرور سابقه دار گفت: در ادامه برخورد با اراذل و اوباش دماوند، یکی از اراذل معروف و سابقه دار منطقه به نام محسن - الف معروف به محسن پشه و محسن معروف به کلاغ 31 ساله پس از مدت ها فرار از چنگال قانون با تغییر مکان های متعدد از سوی ماموران پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان دماوند دستگیر شد که در بازرسی از مخفیگاه وی، یک قبضه شمشیر، 5 قبضه چاقوی کمری و یک عدد تیغ موکت بری کشف و ضبط شد.

وی افزود: این متهم دارای سوابق متعدد شرارت از جمله قمه کشی و ایجاد ضرب و جرح، تخریب اموال خصوصی، ورود به عنف به منازل مردم، سرقت با تهدید چاقو، حمل هروئین، تصرف عدوانی و زمین خواری، قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت در میان اهالی روستای کریتون با استفاده از شمشیر و قمه و 3 فقره سابقه سرقت لوازم و وسایل داخل خودرو است.

سرهنگ قاسم آبادی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی، محسن پشه در شهرها و محل های ارتکاب جرم از جمله رودهن، سادات محله، کریتون و آبعلی گردانده شد تا درس عبرتی برای سایر اراذل و اوباش باشد و این عمل علاوه بر رضایتمندی و تقدیر قابل توجه اهالی منطقه، بار دیگر قدرت قانون را به همگان نشان داد.

فرمانده انتظامی دماوند تصریح کرد: متهم که طی سالیان اخیر با اقدامات مجرمانه خود موجب رعب و وحشت اهالی و سلب آسایش آنها شده بود با تکمیل پرونده درخصوص یکی از جرایم مرتکبه به 3 سال حبس محکوم و روانه زندان شد. تحقیقات پلیس پیرامون کشف جرایم احتمالی و همچنین رسیدگی به سایر جرایم ادامه دارد.