آرشیو سه‌شنبه ۷ آبان ۱۳۸۷، شماره ۱۹۲۱۶
اخبار ورزشی
۱۳

گتوند پنج شنبه میزبان سوگواران قیصر است

اهواز- خبرنگارکیهان:

نهم آبان ماه، همزمان با سالروز درگذشت مرد اردیبهشتی و شاعر رازهای زندگی، دکتر قیصر امین پور، شهرستان گتوند در استان خوزستان میزبان خیل عظیمی از سوگواران پرواز شعر و ادب خواهد بود.

مهندس «شاپور مرادی فرد» هماهنگ کننده ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت دکتر امین پور در گفت وگو با خبرنگار کیهان، گفت: ستاد بزرگداشت دکتر قیصر امین پور برنامه های متعددی را جهت تجلیل از مقام رفیع این شاعر گرانقدر تدارک دیده است که در سالروز درگذشت وی در گتوند برگزار خواهد شد.

وی افزود: مراسم بزرگداشت دکتر قیصر امین پور صبح پنج شنبه نهم آبان ماه در مصلای امام خمینی گتوند و با حضور مسئولان استانی برگزار خواهد شد. در این خصوص از عموم مردم شهرستان جهت شرکت در این مراسم که از ساعت 7.30صبح تا 12ظهر و همراه با مراسم صرف ناهار است، دعوت به عمل آمده است.

مرادی افزود: همچنین مراسم ویژه ای بعدازظهر پنج شنبه از ساعت 15 تا 17.30در کنار مزار وی برگزار خواهد شد که در این مراسم علاوه بر عموم مردم، کاروان 70نفره شعرا، نویسندگان و ادبای کانون شعر کشور حضور خواهند داشت.

هماهنگ کننده ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت قیصر امین پور اضافه کرد: این مراسم با حضور شاعران و نویسندگانی چون دکتر بهروز یاسمی، بیوک ملکی، فاطمه راکعی، سهیل محمودی و... برگزار می شود.

همچنین جهت سخنرانی این مراسم از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دعوت به عمل آمده است.

گفتنی است علاوه بر مراسم ویژه سالگرد درگذشت دکتر قیصر امین پور، شب شعری با حضور شعرای استانی و کشوری، بعدازظهر چهارشنبه هشتم آبان ماه در مصلای امام خمینی شهرستان گتوند برگزار خواهدشد که عموم مردم و علاقه مندان به شعر و ادب می توانند در این مراسم حضور پیدا کنند.