آرشیو شنبه ۱۱ آبان ۱۳۸۷، شماره ۲۴۱۷
سیاسی
۲

گفتگوی تلفنی احمدی نژاد و بشار اسد

گروه سیاسی: رئیس جمهور با محکومیت اقدام جنایتکارانه بالگردهای آمریکایی در حمله به خاک سوریه تصریح کرد: این اعمال کور و بی هدف بار دیگر نشان داد که دولت آمریکا در منطقه هیچ پایگاهی ندارد و شکست خورده است.

به گزارش دفتر امور رسانه های ریاست جمهوری، احمدی نژاد در گفت وگوی تلفنی با بشار اسد رئیس جمهور سوریه، گفت: آمریکا با عمل وحشیانه و بی هدف خود اشتباه دیگری مرتکب شد و به این گونه ملت و دولت سوریه در راه دفاع از وطن، اقتدار خود را مستحکم تر از همیشه به بدخواهان نشان دادند.

رئیس جمهور با بیان این که ملت ها و دولت های منطقه و جهان با توجه به سیاست ها و اقدامات واشنگتن خواستار خروج آمریکا از خاورمیانه هستند، یادآور شد: البته این حاصل وحدت، تدبیر و ایستادگی دولت ها و ملت های منطقه از جمله ایران و سوریه است که باید تا پیروزی نهایی از آن پاسداری شود.

بشار اسد، رئیس جمهور سوریه هم در این گفتگوی تلفنی با قدردانی از مواضع دولت و ملت ایران، گفت: آمریکایی ها می خواستند با این اعمال به ملت سوریه ضربه بزنند، اما این کار آنها وحدت ملی 20 میلیون سوری را بیش از پیش تحکیم بخشید و این ضربه به خود آنها برگشت و البته این آخرین برگ های بی اثری است که دولت رو به اضمحلال بوش برای نجات خود رو می کند.