آرشیو یکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۸۷، شماره ۱۶۵۶
خبر
۲
احزاب و تشکل ها

جامعتین؛ راس هرم وحدت اصولگرایان

دبیرکل جامعه زینب گفت: حامیان و منتقدان اصولگرای دولت باید به خاطر منافع و مصالح ملی در انتخابات ریاست جمهوری آینده به وحدت برسند.

مریم بهروزی افزود: بحث شکل گیری یک هیات داوری در جهت ایجاد هماهنگی های لازم برای ایجاد وحدت در میان اصولگرایان هنوز به قطعیت نرسیده است و این مکانیزم در حال بحث و بررسی است.

وی با تاکید بر اینکه «اصولگرایان باید به سمت وحدت و یکپارچگی بروند» ادامه داد: امیدواریم این مکانیزم وحدت آفرین در میان اصولگرایان فراهم شود و حداقل به یک اجماع نسبی برسیم. وی خاطرنشان کرد: در این راستا پیشنهاد و خواسته های ما از ابتدا این بوده است که در راس هرم این مکانیزم و جمع، جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم قرار بگیرند و فکر می کنیم که جبهه پیروان نیز چنین نظری را قبول داشته باشد. دبیرکل جامعه زینب در ادامه با تاکید بر اینکه «در انتخابات ریاست جمهوری بحث سهم خواهی معنا پیدا نمی کند» ادامه داد: جمع حامیان دولت که عبارت از رایحه خوش هستند، با منتقدان دولت و میانه روها باید بتوانند به خاطر منافع ملی و مصالح کشور به وحدت برسند. وی در عین حال گفت: فضا در حال حاضر شفاف نیست، هنوز معلوم نیست که چه کسانی از اصولگرایان به طور قطع وارد صحنه می شوند تا بخواهیم بدانیم نتیجه چه می شود. بهروزی گفت: تعدد کاندیداها در عرصه رقابت های ریاست جمهوری حتما به ضرر اصولگرایان خواهد بود و باعث شکسته شدن آرای آن ها می شود.