آرشیو شنبه ۱۸ آبان ۱۳۸۷، شماره ۲۴۲۳
رسانه
۳

تصویر کوتاه

مدیر جشنواره فیلم کوتاه هامبورگ در ایران

جام جم: همزمان با برگزاری بیست و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، یورگن کیتل مدیر جشنواره فیلم کوتاه هامبورگ از کشور آلمان به ایران می آید.

حضور یورگن کیتل که از سال 2000 مدیریت جشنواره فیلم کوتاه هامبورگ را برعهده دارد فرصت مناسبی برای تبادل دیدگاه ها و تجربیات این دو جشنواره معتبر بین المللی است.

بیست و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران از 22 تا 27 آبان ماه در تهران و همزمان در استان های خوزستان، همدان، گیلان، کردستان و کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

جعفر دهقان: بهترین بازی ام را در «اصحاب کهف» ایفا کردم

ایسنا: جعفر دهقان، بازیگری که این روزها سریال یوسف پیامبر با بازی او در حال پخش است، اعلام کرد: این سریال نیز مانند مجموعه های امام علی (ع)، امام رضا (ع) و اصحاب کهف، از آثار ماندگار سیما می شود.

وی با اعلام این مطلب در قم گفت: فیلم ها و سریال های مختلفی از تلویزیون و سینما پخش می شوند، اما اکثر آنها فراموش می شوند. دهقان درخصوص بازیگری گفت: بازیگری کار سختی است و اولین کاری که باید کرد، این است که وارد دانشگاه شده، از طریق عملی آن را فرا گرفت.

این بازیگر که در جشن گرامیداشت دهه کرامت در جمع بازنشستگان استان قم و هنرمندان تئاتر و سینما در دانشگاه علوم پزشکی قم سخن می گفت، بهترین اثر خود را «اصحاب کهف» دانست و گفت: بهترین بازی خود را در این مجموعه ایفا کردم.

«صندلی داغ» به دنبال مجری جدید

فارس: سری جدید مجموعه صندلی داغ در انتظار مجری جدید است. به گزارش فارس، پس از این که تهیه کنندگان و شبکه 2 سیما بر سر مجری واحد به توافق برسند، کار ساخت آن آغاز خواهد شد.

سری جدید مجموعه صندلی داغ نوآورانه ساخته خواهد شد. هرچند قالب و چارچوب کلی برنامه یکی است ولی در طراحی سوالات، نحوه اجرا و حتی انتخاب مهمانان نوآوری و شیوه ای جدید در نظر گرفته خواهد شد.

حمید آخوندی همراه علیرضا جلالی تهیه کنندگی مجموعه های قبلی و جدید صندلی داغ را بر عهده دارند که در حال حاضر مجموعه آینه های نشکن با تهیه کنندگی آنها از تلویزیون پخش می شود.

«صندلی داغ» مجموعه گفتگو با چهره های فرهنگی، هنری، سیاسی و... بود که در سری برنامه های مختلف خود، توانست نظر بینندگان را جلب کند.