آرشیو شنبه ۱۸ آبان ۱۳۸۷، شماره ۲۴۲۳
ورزش
۱۸

غلامزاده آخرین حریف هادی شد

همه چیز تحت تاثیر خداحافظی قهرمان

گروه ورزش: امروز همه چیز تحت تاثیر خداحافظی پرافتخارترین ورزشکار المپیکی کشورمان قرار خواهد داشت؛ ساعت 16 در خانه تکواندو.

مراسم، مراسم باشکوهی خواهد بود، چراکه تمام دست اندرکاران تکواندو، به همراه برخی چهره های ورزشی و همچنین هنرمندان و دیگر اقشار مردم گرد هم می آیند تا خداحافظی قهرمانشان را ببینند.

دیروز حرف و حدیث های فراوانی درباره حریف نمادین ساعی مطرح شد. ابتدا قرار بود مهدی بی باک حریف آخرین مبارزه با ساعی باشد، اما بعد که مشخص شد بی باک در صربستان است، از میان کورش رجلی، علی تاجیک و امید غلامزاده، نفر سوم برای مبارزه با هادی انتخاب شد. حسن ذوالقدر، مدیر فنی تیم ملی تکواندو در این باره می گوید: «منطقی است مسابقه بین ساعی و ملی پوشی برگزار شود که می تواند از گزینه های اصلی جایگزینی وی در وزن پنجم باشد. به همین دلیل ما غلامزاده را انتخاب کردیم. این مسابقه به شکل نمادین و در یک راند با قضاوت یکی از داوران بین المللی انجام خواهد شد، حرف های سرمربی تیم ملی تکواندو هم در آستانه خداحافظی ساعی خواندنی است.رضا مهماندوست می گوید: «متاسف و ناراحتم که چنین قهرمانی را از دست می دهیم. ساعی جزو استثناهای تکواندوی دنیاست و پر کردن جای خالی وی زمانبر است. هنوز هم اعتقاد دارم در شرایطی که انگیزه های ساعی حفظ شود، وی قادر به کسب مدال طلای جهان خواهد بود.»