آرشیو شنبه ۱۸ آبان ۱۳۸۷، شماره ۲۴۲۳
ورزش
۱۸

چهار گوشه ورزش

نمونه گیری سرزده از احسان حدادی

ایسنا: ماموران آژانس بین المللی مبارزه با دوپینگ با حضور در منزل احسان حدادی، از قهرمان پرتاب دیسک آسیا نمونه دوپینگ گرفتند. حدادی قهرمان و رکورددار پرتاب دیسک ایران و آسیا پس از یک دوره حضور برای درمان در اروپا به ایران بازگشته است.

تبریزی، قهرمان قهرمانان پرورش اندام دنیا

جام جم: شصت و دومین دوره مسابقه های پرورش اندام و بدنسازی قهرمانی جهان در منامه بحرین با حضور نمایندگانی از 72 کشور برگزار شد که در پایان تیم ایران با کسب 2 مدال طلاو یک برنز به مقام نایب قهرمانی قسمت مردان دست یافت. در روز پایانی این رقابت ها علی تبریزی و بیت الله عباسپور به مدال طلارسیدند و مهدی عیاری صاحب گردن آویز برنز شد. در ادامه علی تبریزی پرورش اندام کار دسته 100 کیلوگرم ایران در مسابقه قهرمانان هم از سوی داوران به عنوان قهرمان قهرمانان شناخته شد.

بانوان هندبال در گروه سخت

مهر: در مراسم قرعه کشی دوازدهمین دوره مسابقه های هندبال قهرمانی بانوان آسیا در بانکوک تایلند، تیم ملی ایران در گروه A با تیم های کره جنوبی، ژاپن، قزاقستان و ازبکستان همگروه شد. مسابقه های هندبال قهرمانی بزرگسالان بانوان آسیا که از 25 آبان در تایلند برگزار می شود، دومین حضور بانوان در رقابت های برون مرزی به حساب می آید.