آرشیو شنبه ۱۸ آبان ۱۳۸۷، شماره ۲۴۲۳
حوادث
۱۹

متلاشی شدن باند سرقت با100 فقره سرقت

گروه حوادث: با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان تهران، اعضای باند سارقان وسایل داخل خودرو شناسایی و طی عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند و به 100 فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ مهدی یارندی، معاون اجتماعی استان تهران در تشریح جزئیات این خبر گفت: 20 مرداد امسال در پی دستگیری سارق سابقه دار وسایل داخل خودرو به نام مهرداد، طی تحقیقات انجام شده از نامبرده مشخص شد که وی با همدستی چند نفر دیگر با تشکیل یک باند سرقت وسایل داخل خودرو از 4 سال پیش در سطح شهرستان های کرج، هشتگرد و شهریار اقدام به سرقت وسایل داخل خودرو می کنند. وی افزود: در ادامه تحقیقات 3 نفر از همدستان متهم به اسامی جواد، محسن و معین شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند و به سرقت های خود اعتراف کردند. یارندی درخصوص شگرد این سارقان گفت: متهمان بین ساعات 10 تا 13 در مقابل بانک ها و بنگاه های معاملاتی سوژه مورد نظر خود را که معمولاحامل کیف پول بودند تحت نظر قرار می دادند و به تعقیب وی می پرداختند. و در موقعیتی مناسب از طریق باز کردن صندوق عقب خودرو یا پنچر کردن لاستیک، کیف حاوی پول و مدارک را به سرقت می بردند.

معاون اجتماعی استان تهران خاطرنشان کرد: تاکنون 51 نفر از مالباختگان پرونده شناسایی شده اند و پلیس از 42 شاکی دیگر درخواست می کند به پلیس آگاهی مراجعه کنند.