آرشیو شنبه ۱۸ آبان ۱۳۸۷، شماره ۴۰۶۹
حوادث
۲۲

دختری قربانی سوء ظن پدر

گروه حوادث مرد جنایتکار که به خاطر سوء ظن شدید دختر 13 ساله اش را خفه کرده بود در بازجویی های فنی، پلیسی راز قتل را فاش کرد.

به گزارش خبرنگار ما، هفته گذشته ماموران پلیس آگاهی شیراز از مرگ مشکوک دختر 13 ساله ای در خانه شان باخبر شدند. آنها پس از حضور در محل حادثه در حالی با پیکر مرجان روبه رو شدند که آثار کبودی روی گلویش دیده می شد. مادر «مرجان» در تحقیقات به کارآگاهان گفت: «دخترم از دیشب دچار حالت تهوع و دل درد شده بود. صبح که برای خرید از خانه خارج می شدم خواب بود اما وقتی بازگشتم متوجه شدم او دیگر نفس نمی کشد.» از آنجا که مرگ دختر نوجوان مشکوک به نظر می رسید با دستور بازپرس جنایی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد. پزشکان پس از معاینات تخصصی علت مرگ را خفگی به دلیل فشار بر گلو و انسداد مجاری تنفسی اعلام کردند. با اعلام گزارش پزشکی قانونی، کارآگاهان به تحقیق از خانواده مقتول پرداختند. سرهنگ محمدی رئیس پلیس آگاهی استان فارس در این باره به خبرنگار ما گفت: کارآگاهان جنایی در تحقیقات به اظهارات متناقض پدر مرجان مشکوک شدند. بنابراین به بازجویی های تخصصی از او ادامه دادند تا این که متهم پس از 48 ساعت لب به اعتراف گشود و جزئیات قتل دخترش را فاش کرد. وی به کارآگاهان گفت: «همیشه به دخترم سوء ظن داشتم و تصور می کردم او با مردان غریبه ارتباط پنهانی دارد. رفتارهای او باعث شده بود سوء ظن من به یقین تبدیل شود و این موضوع خیلی آزارم می داد. شب قبل از جنایت مرجان دچار دل درد و حالت تهوع شد، با مشاهده این وضع احتمال دادم او باردار است تا صبح به فکر چاره ای بودم تا از آبروریزی خود و خانواده ام جلوگیری کنم. بنابراین زمانی که همسرم برای خرید از خانه خارج شد به طرف دخترم حمله ور شده و خفه اش کردم. حالاهم از قتل دخترم پشیمان نیستم چرا که فکر می کنم با این کار آبروی خود و خانواده ام را حفظ کردم.

سرهنگ محمدی در ادامه گفت: پزشکان پس از بررسی های لازم موضوع بارداری و مشکلات اخلاقی وی را بشدت رد کردند. متهم سپس با قرار قانونی روانه زندان شد