آرشیو شنبه ۱۸ آبان ۱۳۸۷، شماره ۴۰۶۹
ورزشی
۲۱

صعود پاروزنان رویینگ به مرحله پایانی

پاروزنان رویینگ ایران در رقابت های جوانان آسیا که در هنگ کنگ جریان دارد، به مرحله پایانی مواد خود راه یافتند. در این رقابت ها در رویینگ ماده تک نفره بانوان، نسیم بن یعقوب در گروه خود با زمان 8‎/74:20 دقیقه دوم شد و به مرحله پایانی راه یافت. در ماده دو نفره دو پاروزن و دو نفره تک پاروزن بن یعقوب و شادی فرج پور به فینال رسیدند.

در ماده دو نفره سوئیپ تک پارو تیم ایران متشکل از مختبا، باقلی، زارعی و عادلی با زمان 6‎/24:50 دقیقه به مرحله پایانی راه یافت. در ماده چهار نفره دو پاروزن نیز تیم فیضی، احسانی، ملاحی و برزگر به فینال رسیدند. در ماده تک نفره مردان مجید بهبودی به مرحله پایانی راه نیافت. وی باید برای عنوان چهارم به بعد مسابقه دهد.

«وی دی» رئیس کنفدراسیون قایقرانی آسیا در هنگ کنگ درباره پیشرفت قایقرانی ایران گفت: با توجه به نوپا بودن رویینگ در ایران، این رشته بسیار فوق العاده پیشرفت کرده است. این نشان دهنده توانمندی ورزشکاران جوان ایران در آسیا است.

وی افزود: ورزشکاران ایران همپای سایر قدرت های رویینگ آسیا رشد قابل توجهی کرده اند و گرفتن میزبانی می تواند برای ایران بسیار سودمند باشد و در صورت اعلام ما همکاری خواهیم کرد.