آرشیو شنبه ۱۸ آبان ۱۳۸۷، شماره ۴۰۶۹
ماجرا
۱۱

نگاه حوادث

تولد بچه در آسانسور

زن باردار با کمک آتش نشانان در آسانسور یک مجتمع تجاری وضع حمل کرد.

زن باردار اهل ایالت «فلوریدا» هنگام خرید از یک مجتمع تجاری به یک باره درد زایمانش شروع شد و بلافاصله او با کمک آتش نشانان راهی بیمارستان شد، اما زمانی که در آسانسور قرار گرفت، قبل از رسیدن به طبقه دوم ساختمان، نوزاد دختر به دنیا آمد.

مایک ماتوناک - یکی از آتش نشانان - گفت: مادر و کودک هر دو در سلامت کامل هستند و برای انجام مراقبت های تکمیلی به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: به گمانم این یک وضع حمل ویژه بود و این نوزاد هرگز چگونگی به دنیا آمدنش را فراموش نخواهد کرد.

شیر اسب سوار

گردانندگان یک سیرک در چین، شیر دست آموز را طوری تعلیم داده اند که بتواند روی یک اسب سوارکاری کند.

سیرک مشهور «شیامن» واقع در جنوب شرق استان فیوچان همزمان با پنجاه و نهمین سالگرد تاسیس چین کمونیستی شروع به کار کرده است.

تجارت رسمی عاج

احیای تجارت عاج، موجی از نگرانی طرفداران حیات وحش را داشته و خشم آنان را برانگیخته است.

چرا که به تازگی چین به طور رسمی خریدار عاج شده و این مسئله با اعتراض گسترده طرفداران محیط زیست و حیات وحش همراه شده است.

دوستداران حیوانات می گویند چنین حرکتی یک تهدید بزرگ برای آینده فیل های وحشی آفریقا و آسیا خواهد بود. دولت انگلیس نیز که با وجود مخالفت چندین کشور آفریقایی در نشست سازمان ملل در «ژنو» به نفع چین رای داده بود با انتقاد شدید روبه روست.

قایقی از جنس کدو حلوایی

یک امریکایی اهل ایالت ویسکانسین یک کدو حلوایی 300 کیلویی پرورش داده و با آن قایقی ساخته است. او سعی دارد با سوار شدن بر قایق کدویی و پارو زدن در مسیر 200 کیلومتری برای یک انجمن خیریه پول جمع آوری کند.