آرشیو دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۸۷، شماره ۲۴۲۵
ورزش
۱۸

چهار گوشه ورزش

ساعی: دست همه استادانم را می بوسم

جام جم: هادی ساعی، قهرمان پرآوازه تکواندوی ایران و جهان که با کسب 2 مدال طلاو یک برنز در 3 دوره بازی های المپیک به جمع رکوردداران و ورزشکاران ماندگار تاریخ ورزش ایران پیوست، پس از مراسم باشکوه و خاطره انگیز خداحافظی خود، اعلام کرد: 26 سال است که زندگی و فکرم به تکواندو و عشق به این ورزش معطوف شده؛ اما در تمامی این سال ها، زحمات من بر دوش مربیان، استادان و خانواده ام بوده است و دست تمامی استادان و مربیان خود را می بوسم.

دیدار روحیه بخش محمد بنا و سوریان

جام جم: محمد بنا که یک بار دیگر مسوولیت سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی را به عهده گرفته است، پیش از تشکیل اردوهای تیم ملی با رایزنی و گفتگو با حمید سوریان، وضعیت او را جویا می شود. بنا در این مورد گفت: سوریان با توجه به شکست در المپیک، نیاز به بازسازی روحی و روانی دارد و از او خواستم برای حضور در تمرینات اولین اردوی تیم ملی که بزودی تشکیل خواهد شد، خود را آماده کند.

اولین حضور مینی گلف بازان ایران در آسیایی تایلند

جام جم: برای نخستین بار تیم ملی مینی گلف مردان ایران برای حضور در مسابقه های آسیایی راهی تایلند شد. عیسی اسحاقی، رئیس فدراسیون گلف درباره شرکت ملی پوشان کشورمان در رقابت های آسیایی اعلام کرد: نفرات تیم مینی گلف پس از برگزاری مسابقه انتخابی، معرفی و برای اولین بار به مسابقه های آسیایی تایلند اعزام شدند.