آرشیو چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۸۷، شماره ۱۹۲۲۹
اخبار ورزشی
۱۳

کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در آستانه تغییرات

به دنبال نتایج ضعیف تیم فوتبال جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا کمیته جوانان فدراسیون فوتبال و کادر فنی تیم فوتبال جوانان در آستانه برخی تغییرات قرار گرفتند.

منابع نزدیک به فدراسیون فوتبال مشکلات موجود بر سر راه آماده سازی تیم های فوتبال نوجوانان و جوانان و همچنین طرح برخی اظهارنظرهای تند و جبهه گیری معینی (مسئول کمیته جوانان) و نبی (دبیرکل فدراسیون) نسبت به یکدیگر، کادر فنی و نیمکت نشینان تیم فوتبال جوانان را بی ارتباط با تغییرات آتی نمی دانند. یک مقام بلندپایه فدراسیون فوتبال ضمن تایید انجام تغییرات در راس کمیته جوانان، انجام این تغییرات را در جهت تقویت و سازماندهی مجموعه ای هماهنگ با فدراسیون فوتبال عنوان کرد. خبر برکناری احتمالی رئیس کمیته جوانان در حالی قوت گرفته است که اختیارات مسعود معینی در تیم های نوجوانان و جوانان از حدود دو ماه گذشته در فدراسیون فوتبال کاملا محدود شده بود و این تیم در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا به طور مستقیم زیر نظر کمیته تیم های ملی و مسئولان ارشد فدراسیون فوتبال (تاج و نبی) فعالیت می کردند.

تغییرات قریب الوقوع در راس کمیته تیم های ملی در شرایطی صورت می گیرد که قرار است شنبه آینده نیز کمیته تیم های ملی در نشستی ویژه عملکرد کادر فنی تیم فوتبال جوانان را مورد بررسی قرار دهد و پیرامون ادامه یا قطع همکاری فدراسیون با نناد نیکولیچ سرمربی کروات این تیم به تصمیم گیری بپردازد.

در صورت برکناری مسعود معینی از کمیته جوانان فدراسیون فوتبال این چهارمین تغییر در فدراسیون علی کفاشیان خواهد بود. پیش از این کمیته های روابط بین الملل، پزشکی، انضباطی و بازاریابی فدراسیون فوتبال در طول دوره 10 ماهه ریاست وی تغییر کرده اند.