آرشیو چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۸۷، شماره ۶۵۷۲
اجتماعی
۲۲

پیام مردم

تهران- شیما اشراقی: محوطه ایستگاه متروی میرداماد به بازار تبدیل شده است. عده ای بساط پهن می کنند و در رفت و آمد مسافران اختلال ایجاد می کنند. جای ماموران سد معبر شهرداری منطقه 3 برای رسیدگی به این موضوع خالی است!

تهران- ابوالفضل سلامت: پارک خودرو در خیابان 15 خرداد و اطراف بازار تهران و تردد گاری ها از وسط خیابان باعث ازدحام و ترافیک در چهار راه سیروس می شود. ساماندهی اطراف بازار تهران و جلوگیری از پارک خودروها کمک موثری در روان سازی ترافیک چهار راه سیروس خواهد کرد. امیدواریم مسئولان ذیربط رسیدگی کنند.

تهران- عرفان: تقاطع خیابان شوش و لب خط یک واحد صنفی آبمیوه فروشی علی رغم ممنوعیت فروش شیرموز اقدام به توزیع گسترده شیرموز می کند و مردم هم به دلیل اطلاع نداشتن از غیربهداشتی بودن آن، اقدام به خرید این محصول می کنند. از مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تقاضا داریم برای پیشگیری از به مخاطره افتادن سلامت مردم هر چه سریع تر به این موضوع رسیدگی کنند.

تهران- فاطمه فرخی پور: واردات بی رویه کفش های چینی که بی دوام هستند، به جز خروج ارز از کشور هیچ تاثیری ندارد ضمن اینکه این موضوع باعث لطمه خوردن به تولیدات داخلی خواهد شد. مسئولان نباید اجازه واردات کفش های چینی را به کشور بدهند.

از طرف اهالی منطقه: میدان میوه و تره بار شهرداری تهران در چهار راه گلستانی منطقه 10 تهران حدود یک ماه است که تعطیل شده است. از شهرداری منطقه 10 خواهشمندیم که برای رفاه حال مردم مجددا این بازار را راه اندازی نمایند.

تلفن به خط ارتباطی: منطقه هشت یعنی منطقه نارمک منطقه ای کارمند نشین و کارگرنشین است و اکثر اهالی آن عیالوارند. از شهرداری تهران و شخص جناب آقای دکتر قالیباف تقاضا داریم برای احداث یک فروشگاه شهروند و یا رفاه که لازم است احداث شود اقدامات لازم را به عمل آورند.

(ل- ز-) تهران: کارخانه لبنیات علی رغم جریمه شدن، هنوز کار خود را می کند. چون پنیری که هفته گذشته 1400 تومان خریدم امروز 1500 تومان شده است.

کاشان- (م- ن:) در شهرستان کاشان زمین های بی صاحب از سوی زمین خواران تصاحب شده اند، لطفا رسیدگی شود.

تهران- یک شهروند: بنده هم جزء 5 هزار شرکت کننده در آزمون مربی پرورشی هستم و قبول شده ام. پس از گذشت بیش از یکسال هنوز جذب نشده ام. به خاطر خدا رسیدگی کنید.