آرشیو چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۸۷، شماره ۶۵۷۲
شهرستان ها
۲۰

انتشار 46 عنوان کتاب در سیره رضوی طی یک سال

مشهد - خبرنگار رسالت:

مسئول غرفه دانشگاه علوم اسلامی رضوی در نمایشگاه کاروان آفتاب از ارائه 26 جلد کتاب و پژوهش جدید در حوزه شناسایی علمی و تخصصی سیره و زندگانی امام رضا(علیه السلام) خبر داد.

علی جانفزا مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی افزود: دانشگاه علوم اسلامی رضوی مطابق باموضوعیت نمایشگاه کاروان آفتاب که معرفی و بررسی سیره و زندگانی امام هشتم (علیه السلام) است جدیدترین تالیفات این حوزه را به نمایش گذاشته است.

وی از ارائه نشریات دانشجویی برتر دانشگاه که با محوریت شناخت حضرت رضا (علیه السلام) ارائه و در مسابقات کشوری موفق به اخذ رتبه شده اند خبر داد و بیان کرد: نشریات دانشجویی در 6 رشته حقوق اسلامی، زبان و ادبیات عرب، فلسفه و کلام اسلامی، علوم قرآن و حدیث و نشریه ای از دفتر فرهنگی دانشگاه ارائه شده که اغلب این نشریات به صورت تخصصی و حرفه ای در حوزه مربوطه به فعالیت مشغولند.

جانفزا با بیان اینکه جمعا در سال جاری 46 عنوان کتاب جدید در حوزه معرفی سیره و زندگانی امام رضا (علیه السلام) توسط انتشارات دانشگاه علوم اسلامی رضوی منتشر شده اظهار داشت: به علت کثرت این کتب و عدم وجود مکان برای نمایش آنها تعداد 26 عنوان از این نشریات در نمایشگاه ارائه شده است که علاقه مندان در صورت تمایل می توانند در زمان برپایی نمایشگاه این کتاب را با تخفیف ویژه خریداری کنند.وی با اشاره به اینکه انتشارات دانشگاه عمدتا در حوزه کتب تخصصی، علمی و درسی است اذعان داشت: اکثر کتب در حوزه درسی است اما برخی کتب چون فلسفه حقوق،امامت پژوهی، روش شناسی مطالعات دینی و... در حوزه های عمومی منتشر شده که البته این کتب نیز اکثرا در سطوح کارشناسی ارشد و دکترا تدریس یا مطالعه می شوند.